خانهاخبار
حالا می‌توانید روی نینتندو سوئیچ اندروید اجرا کنید

حالا می‌توانید روی نینتندو سوئیچ اندروید اجرا کنید

گروهی از توسعه‌دهندگان نسخه‌ای از سیستم عامل اندروید را ساخته‌اند که می‌تواند بر روی کنسول نینتندو سوئیچ نصب شود. این نسخه توسط شرکت نینتندو منتشر نشده اما می‌تواند نیاز کاربران را برطرف کند.
۱۳۹۸/۵/۹

اگر آرزو می‌کردید که امکان نصب اندروید بر روی نینتندو سوئیچ وجود داشته باشد تا راحت‌تر برای خریداری این دستگاه تصمیم بگیرید یا بتوانید بیشتر از کنسولی که در اختیار دارید استفاده کنید، آرزوی شما در شرف به واقعیت پیوستن است. گروهی داوطلبانه مشغول تولید یک ROM اندروید سفارشی برای سوئیچ هستند و تاکنون تیزرهای مختلفی از این نرم‌افزار منتشر کرده‌اند. البته طبیعی است که در این رابطه نباید منتظر حمایت رسمی نینتندو باشیم، چون توصیه آن‌ها احتمالا این است که هیچ رام دستکاری‌شده‌ای را روی دستگاه خود نصب نکنید.

با این حال، هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد، پس اگر می‌خواهید اندروید را روی سوئیچ خود نصب کنید با قبول مسئولیت به این لینک مراجعه کنید. با نصب این رام می‌توانید دستگاه خود را به نوعی Nvidia Shield TV تبدیل کنید که در هر دو حالت دستی و روی استند عمل می‌کند.

این رام بر روی LineageOS 15.1 ساخته شده که مبتنی بر اندروید ۸.۱ اوریو است. با نصب اندروید همچنان می‌توانید از کنترلرهای Joy-Con استفاده کنید و صدا هم پشتیبانی می‌شود. با این حال در همین لینک به معایب رام مذکور از جمله کاهش کارآمدی باتری یا غیرفعال شدن قابلیت خاموش کردن دستگاه در حالت استند هم اشاره شده است. منتها می‌توانیم امیدوار باشیم که توسعه‌دهندگان این پروژه در آینده به رفع مشکلات نرم‌افزار خود بپردازند و سازگاری بیشتری میان اندروید و نینتندو سوئیچ ایجاد کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)