خانهاخبار
نوکیا 9.1 پیور ویو به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز می‌شود

نوکیا 9.1 پیور ویو به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز می‌شود

اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی نوکیا 9.1 پیور ویو منتشر شده که به استفاده از چیپست اسنپدراگون 855 و پشتیبانی آن از شبکه ارتباطی 5G اشاره می‌کند.
۱۳۹۸/۵/۸

در حال حاضر نوکیا 9 پیور ویو به عنوان قدرتمندترین گوشی تولیدی نوکیا شناخته می‌شود؛ با این حال در بازار گوشی‌های قدرتمندتری نیز حضور دارند. این اسمارت فون نزدیک به 6 ماه پیش در معرض دید عموم قرار گرفت و حال گزارشی جدید به گوشی جایگزین آن، نوکیا 9.1 پیور ویو اشاره می‌کند. این دستگاه در آینده نزدیک معرفی می‌شود. بر اساس گزارشی که از سوی NokiaPowerUser منتشر شده، در ابتدا نوکیا به دنبال رونمایی از این محصول خود در سه ماهه سوم سال جاری میلادی بوده؛ با این حال تصمیم گرفته آن را در سه ماهه چهارم 2019 معرفی کند.

گفته شده این تاخیر نتیجه برخی مشکلات در زمینه‌های خاص مانند دوربین آن است. امیدواریم این انتظار ارزش داشته باشد، چرا که نوکیا 9 پیور ویو در بسیاری از زمینه‌ها موجب نارضایتی کاربران شده است. شرکت HMD Global برای توسعه نوکیا 9.1 پیور ویو همچنان به همکاری خود با شرکت Light ادامه می‌دهد. انتظار می‌رود عملکرد دوربین این گوشی هوشمند در شرایط نوری ضعیف بهبود قابل توجهی داشته باشد. علاوه بر افزایش کیفیت، گفته می‌شود این دوربین عملکرد سریع‌تری در مقایسه با گذشته دارد که علت آن را باید در پردازنده قدرتمندتر و الگوریتم نرم‌افزاری بهتر که با کمک لایت توسعه یافته، جستجو کرد.

image

در گزارش جدید به این موضوع اشاره شده که نوکیا 9.1 پیور ویو مانند نوکیا X71 دارای حفره درون نمایشگر است. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 تامین می‌شود و نوکیا برای آن سیستم عامل پیش فرض اندروید Q را در نظر می‌گیرد. در نهایت گزارش امروز از پشتیبانی این اسمارت فون از نسل پنجم تلفن همراه خبر داده است. این احتمال وجود دارد که پرچمدار آینده نوکیا در نسخه‌ای با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G نیز معرفی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)