خانهاخبار
سامسونگ گلکسی S11 با طراحی متفاوت معرفی می‌شود

سامسونگ گلکسی S11 با طراحی متفاوت معرفی می‌شود

در حالی که چند روز دیگر از گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 رونمایی می‌شود، گزارشی جدید به سامسونگ گلکسی S11 اشاره می‌کند.
۱۳۹۸/۵/۸

سامسونگ در تاریخ 7 آگوست به صورت رسمی گوشی‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. این محصولات از مورد انتظارترین گوشی‌های نیمه دوم سال جاری میلادی به همراه هواوی میت 30 پرو و پیکسل 4 محسوب می‌شوند. در حالی که هنوز این فبلت‌ها معرفی نشده‌اند، اولین شایعات از پرچمدار آینده سامسونگ از سری گلکسی S به اینترنت راه پیدا کرده است. این دستگاه حداقل 6 ماه دیگر معرفی می‌شود. سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی S10 در فوریه سال جاری میلادی رونمایی کرد.

همانطور که انتظار می‌رود، اطلاعات زیادی از سامسونگ گلکسی S11 در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است؛ با این حال گزارش امروز اشاره‌ای به ویژگی‌های این اسمارت فون می‌کند. در این گزارش تصویر و یا رندر حضور ندارد و تنها منبع آن به بیان نکاتی در رابطه با این محصول پرداخته است. در حقیقت این گوشی هوشمند در برخی زمینه‌ها نسبت به گلکسی نوت 10 بهبود پیدا می‌کند. هنوز نمی‌توان با قطعیت بهبودهای این محصول را اعلام کرد، چرا که فاصله طولانی تا معرفی آن داریم.

image

سامسونگ گلکسی S10 از طراحی متفاوتی در مقایسه با نسل گذشته خود بهره می‌برد. این محصولات به حفره درون نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی مجهز شده‌اند. این حفره ابعاد بزرگی دارد به گونه‌ای که می‌توان آن را با برش نمایشگر قطره‌‍‌ای مقایسه کرد. به نظر می‌رسد این موضوع در گلکسی S11 با تغییراتی همراه است و شاهد کاهش ابعاد این حفره برای قرارگیری دوربین سلفی باشیم. این موضوع باعث تغییراتی در طراحی این اسمارت فون در مقایسه با گوشی‌های سری گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 می‌شود. در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی‌های سری گلکسی اس 11 در اختیار ‌رسانه‌ها قرار می‌گیرد. احتمالا تمام نسخه‌های این پرچمدار از نسل پنجم تلفن همراه پشتیبانی خواهند کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۵/۹
تا اون موقع p40 هوآوی هم معرفی میشه و مثل کلاف سر در گُم میمانی که چه کنی
بنابراین همی نوت‌تو بخر و خویش را خلاص کن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۵/۹
یه تیتری زدید دشمن‌ کور کُن
بعد که می‌خونی هیچ محتوایی نداره? فقط از کاهش قطر حفره گفتید

مصطفی

۱۳۹۸/۵/۸
حالا چیکار کنیم
نوت ۱۰ نخریم یه ۵ ماه صبر کنیم اس ۱۱ بخریم ؟