خانهاخبار
افشای اطلاعات جدید از سامسونگ گلکسی Tab S6

افشای اطلاعات جدید از سامسونگ گلکسی Tab S6

سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک از تبلت پرچمدار خود رونمایی کند. به تازگی اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی Tab S6 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۵/۸

انتظار می‌رود با سامسونگ گلکسی Tab S6 در ماه آینده میلادی به صورت رسمی ملاقات کنیم. تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و رندرهای زیادی از این محصول بودیم. در روزهای اخیر علاوه بر افشای اطلاعات از گوشی‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، این تبلت نیز مورد توجه افراد افشاگر قرار داشت. نزدیک به یک هفته پیش اولین تصاویر از سامسونگ گلکسی Tab S6 لو رفت. در کنار این رندرها، بخشی از مشخصات آن نیز فاش شد. امروز گزارش جدیدی در رابطه با این تبلت به اینترنت راه پیدا کرده است.

در حالی که گزارش‌های اولیه به تامین انرژی سامسونگ گلکسی Tab S6 توسط یک باتری 6840 میلی‌ آمپر ساعتی اشاره کرده بودند، اطلاعات جدید خبر از باتری 7040 میلی آمپر ساعتی در گلکسی تب اس 6 می‌دهد. استفاده از باتری 6840 و یا 7040 میلی آمپر ساعتی برای این تبلت تفاوتی برای ما ندارد، نکته مهم کاهش ظرفیت آن در مقایسه با باتری گلکسی Tab S4 است. این تبلت از یک باتری 7300 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

یکی از مهم‌ترین اطلاعات موجود در گزارش جدید، رزولوشن دوربین‌های مورد استفاده در سامسونگ گلکسی Tab S6 است. سامسونگ این محصول را به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی مجهز می‌کند تا تبدیل به اولین تبلت این برند کره‌ای با این ویژگی شود. در جلوی این دستگاه نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی کاربران در نظر گرفته می‌شود. سامسونگ گلکسی تب اس 6 دارای یک نمایشگر 10.5 اینچی با فناوری امولد و رزولوشن 2K خواهد بود.

image

قدرت تبلت پرچمدار آینده سامسونگ توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 تامین می‌شود. بر اساس شایعات، وزن این تبلت برابر با 420 گرم است که کاهش وزن شدیدی را در مقایسه با گلکسی تب اس 4 با وزن 483 گرم از خود نشان می‌دهد. مدل پایه سامسونگ گلکسی Tab S6 به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود که البته نسخه‌ بالاتر آن از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. برای این تبلت درگاه کارت حافظه خارجی در نظر گرفته شده است.

از سایر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی Tab S6 می‌توان به 4 اسپیکر AKG، سنسور اثر انگشت درون نمایشگر، پشتیبانی از سامسونگ DeX، دستیار صوتی بیکسبی و قلم S Pen اشاره کرد. این تبلت جدید سامسونگ در نسخه‌های LTE و وای فای وارد بازار می‌شود. خریداران می‌توانند این محصول را در رنگ‌های آبی، خاکستری و صورتی سفارش دهند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)