خانهاخبار
معرفی 5 راه کسب درآمد اینترنتی از نمایندگی پنل اس ام اس

معرفی 5 راه کسب درآمد اینترنتی از نمایندگی پنل اس ام اس

این روزها ثبت نام در اکثر سایت ها و اپلیکیشن ها با استفاده از ارسال کد فعال سازی پیامکی انجام می‌شود، کارت ویزیت الکترونیکی به شدت مورد استقبال همگان قرار گرفته است، اتصال سامانه پیامک به حسابداری، ارسال خودکار پیامک تبریک تولد و....
۱۳۹۸/۵/۷
  • ثبت نام در اپلیکیشن با ارسال کد فعال سازی
  • اطلاع رسانی سریع تخفیفات فروشگاهی
  • برقراری ارتباط دائمی با مشتریان
  • جذب و حفظ مشتری
  • کارت ویزیت الکترونیکی
  • ارسال خودکار پیامک تبریک تولد
  • و...

همه و همه با استفاده از پنل اس ام اس و سامانه پیام کوتاه امکان پذیر شد. شاید تصور کنید با گسترش شبکه های اجتماعی، استفاده از پیامک برای بازاریابی و تبلیغات منسوخ شده است و کسی به پیامک تبلیغاتی توجه نمی‌ کند. اما اگر نگاه دقیق‌تری به پیامک داشته باشیم متوجه می‌شویم که پیامک جزء جدا ناشدنی از زندگی روزمره ما شده است.

این روزها ثبت نام در اکثر سایت ها و اپلیکیشن ها  با استفاده از ارسال کد فعال سازی پیامکی انجام می‌شود، کارت ویزیت الکترونیکی به شدت مورد استقبال همگان قرار گرفته است، اتصال سامانه پیامک به حسابداری، ارسال خودکار پیامک تبریک تولد و....

بنابراین تا زمانی که تلفن همراه وجود دارد، پیامک و ارسال اس ام اس نیز وجود خواهد داشت و پیامک از اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود و تا زمانی که پیامک اعتبار داشته باشد، بازار خرید پنل ارسال پیامک داغ است و اخذ نمایندگی پنل اس ام اس یک کسب و کار اینترنتی پر سود به حساب می آید.

آیا تاکنون به این موضوع دقت کرده‌اید که روزانه چه تعداد پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کنید؟ شاید با خود بگویید من به پیامک تبلیغاتی توجهی نمی‌کنم؛ پس دلیل اینکه روز به روز تعداد ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بیشتر می شود چیست؟ فروشگاه‌ها و کسب و کارهای زیادی هستند که برای تبلیغات و جذب مشتری از سامانه پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده می کنند زیرا از ارسال اس ام اس انبوه سود و منفعت زیادی کسب می کنند، پس ارسال پیامک تبلیغاتی برای اکثر کسب و کارها جواب می دهد!

اخذ نمایندگی پنل اس ام اس یک کسب و کار تک بعدی نیست که تنها راه درآمد شما از نمایندگی پنل پیامک، فروش سامانه پیامکی باشد بلکه درامد اصلی شما پس از فروش پنل اس ام اس آغاز می‌شود. در این مقاله روش‌‌های کسب درامد از نمایندگی سامانه پیامک به طور کامل توضیح داده می‌شود بنابراین پیشنهاد می‌کنیم 10 دقیقه وقت بگذارید و این مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید در مورد ایجاد کسب و کار اینترنتی با سرمایه اولیه کمتر از یک میلیون تومان بهترین تصمیم را بگیرید و آگاهانه حوزه فعالیت و کسب درامد از اینترنت را انتخاب نمایید. مطمئن هستیم این مقاله می‌تواند در آینده کاری و افزایش درامد شما تاثیر گذار باشد.

نمایندگی پنل ارسال اس ام اس

image

ما قصد نداریم در این مقاله به شما بگوییم چگونه یک شبه میلیاردر شوید! متاسفانه فضای تبلیغاتی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در وب فارسی به صورتی پیش رفته است که با دیدن کلماتی مانند کسب درآمد اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، پول دراورن از طریق اینترنت و... باید از ترس پکیج های آموزشی پوچ و روش های پیچیده بازاریابی پا به فرار گذاشت.

اخذ نمایندگی پنل اس ام اس شروع یک کسب و کار اینترنتی است که در دراز مدت بسیار برای شما سوداور است و مانند هر شغل دیگری مزیت‌های خودش را دارد. که در ادامه به توضیح پیرامون مزیت‌های کسب درامد از طریق نمایندگی سامانه پیام کوتاه خواهیم پرداخت و بهترین نمایندگی پنل اس ام اس در ایران را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید از یک شرکت معتبر سامانه پیامک نمایندگی تهیه کنید تا در آینده بابت پشتیبانی و ... دچار مشکل نشوید.

 

نمایندگی پنل پیامک به سرمایه اولیه بسیار زیادی نیاز ندارد و شما با سرمایه کمتر از 1 میلیون تومان به راحتی می توانید کسب درامد اینترنتی را شروع کنید.

(برای مشاهده تعرفه به صفحه اخذ نمایندگی پنل پیامک در سایت فراز اس‌ام‌اس مراجعه نمایید.)

 

چرا نمایندگی پنل پیامک؟

برای شروع کسب درامد از نمایندگی سامانه پیامک در ابتدا می توانید به صورت پاره وقت در شیفت عصر و اوقات فراغت بازاریابی و فروش سامانه پیامک را شروع کنید؛ شما می توانید در اوقات فراغت با فروشگاهها و کسب و کارها صحبت کنید و مزیت های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای کسب وکارشان را به آنها توضیح دهید و به آنها بگویید که چگونه رقیبان آنها از سامانه پیامک برای جذب مشتری و افزایش فروش استفاده می کنند.

همچنین اعطای نمایندگی پنل اس ام اس نیاز به دانش برنامه نویسی، شرکت در کلاس‌های فشرده و... را ندارد و شما با مشاهده ویدیوهایی که شرکت سامانه پیامکی فراز اس ام اس در اختیار شما قرار می دهد می توانید به کار با سامانه اس ام اس مسلط شده و پنل پیامکی بفروشید.

در شروع کار که شما نمایندگی سامانه پیامک را تهیه می کنید برای جذب مشتری، فروش پنل پیامکی نیاز به خرید یا اجاره دفتر و... ندارید و می توانید کار خود را به صورت اینترنتی از طریق سایت یا مراجعه حضوری به فروشگاه ها و... انجام دهید به مرور زمان و با افزایش درامد پیشنهاد می کنیم یک دفتر کار بگیرید تا بتوانید فعالیتتان را گسترش دهید.

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، فروش پنل پیامک شروع مسیر درآمدی برای شما است و درامد اصلی شما از نمایندگی اس ام اس پنل  بعد از فروش پنل پیامک آغاز می شود که در ادامه به روش‌های کسب درامد از طریق نمایندگی پنل اس ام اس خواهیم پرداخت.

 

روش هایی کسب درآمد از نمایندگی سامانه پیام کوتاه

برای کسب درامد اینترنتی از طریق نمایندگی پنل پیامک؛ مهمترین کار شما متقاعد کردن افراد برای استفاده از سامانه پیامک (شما) برای ارسال پیامک خدماتی و تبلیغاتی است.

شما باید کاربرد پنل اس ام اس برای هر کسب و کار را بدانید و با ارائه توضیحات لازمه پیرامون کاربرد سامانه پیامک برای کسب و کار مشتری را متقاعد کنید که از شما خرید پنل اس ام اس را انجام دهد.

با توجه به اینکه پنل اس ام اس یک نرم افزار شناخته شده است، مجبور نیستید برای معرفی نرم افزار پنل پیامک و کاربرد سامانه پیام کوتاه با مشتری سر و کله بزنید. نرم افزار پنل اس ام اس نیاز بازار فعلی در کشور ایران است کافی است بتوانید خود را پر رنگ تر از رقبا نشان داده و نظر مخاطبان را به خود جلب کنید با پیروز میدان باشید.

برای فروش پنل پیامکی دو راه وجود دارد، می توانید از طریق اینترنت یا به صورت حضوری پنل پیامک بفروشید. اگر قصد شما فروش سامانه پیامک از طریق اینترنت است پیشنهاد می کنیم از کارشناسان فراز اس ام اس برای بهینه سازی سایت نمایندگی پنل پیامک کمک بگیرید تا بتوانید سایت فروش پنل پیامک را SEO نمایید و سایت شما در صدر نتایج گوگل قرار بگیرد و از طریق بازاریابی محتوایی پنل پیامکی بفروشید. برای خرید سامانه پیامک نمایندگی پیشنهاد میکنیم مقاله جامع راهنمای خرید نمایندگی پنل اس ام اس را در سایت چطور مطالعه نمایید.

 

فروش پنل اس ام اس

ارسال پیامک از طریق اینترنت

 

 

اگر کمی با قوانین بازاریابی آشنا باشید، میدانید که با هدف قرار دادن اعضای یک صنف (به طور مثال رستوران داران) و تمرکز بر روی آنها، میتوانید در مدت کوتاهی تعداد زیادی پنل اس ام اس بفروشید، پیشنهاد ما این است که به سراغ کسب وکارهایی بروید که تعداد آنها زیاد است مثلا می توانید از فروش پنل پیامک برای مدارس، دفاتر بیمه ، رستوران ها کارتان را شروع کنید یا به سراغ اصنافی بروید که ارسال پیامک انبوه روزانه آنها خیلی زیاد است تا بتوانید در کوتاه مدت سود بیشتری از نمایندگی سامانه پیامکی داشته باشید.

 

جالب است بدانید فراز اس ام اس هیچ هزینه ای برای ساخت پنل پیامک از نمایندگان دریافت نمیکند و شما با اخذ نمایندگی پنل اس ام اس قادر هستید به صورت نامحدود اکانت بفروشید و تمام مبلغ دریافتی از مشتری به عنوان سود شما محاسبه می شود.

 

شارژ پنل پیامک

پس از فروش پنل  SMS کاربر شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبان، نیاز به خرید شارژ پیامک دارد. با توجه به اینکه شما نماینده فراز اس ام اس هستید تعرفه خرید پیامک برای شما، قیمتی ثابت و ارزان است که شما میتوانید آن را به قیمت مورد نظر خود (و البته منصفانه) به مشتریان به فروش برسانید.

تصور کنید در عرض 3 ماه فعالیت، در بدترین حالت ممکن صرفا 20 پنل پیامک به فروش رسانده اید. حتی اگر سود حاصل از فروش اس ام اس پنل را در نظر نگیریم، اینکه 20 مشتری شما هر کدام به صورت ماهانه 50 هزار تومان سود عاید شما کنند، درآمد ماهیانه شما از این قسمت برابر با 1 میلیون تومان است. این یک درآمد غیر فعال (بدون نیاز به انجام فعالیت خاص) و البته رو به رشد است.

 

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای مخاطب هدف

 

فراموش نکنید که شما نمایندگی ارسال پیامک انبوه هستید و تعرفه ارسال پیامک انبوه برای شما بسیار کم است شما می توانید با جذب سفارش ارسال پیامک انبوه برای مشتریانتان پیامک انبوه ارسال کنید و هزینه ارسال پیامک همراه با سود منصفانه را از مشتری دریافت نمایید و از طریق ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیز درامد داشته باشید.

 

فروش خطوط اختصاصی

فروش خط اختصاصی برای ارسال و دریافت پیامک یکی دیگر از روش های کسب درآمد از نمایندگی پنل پیامک فراز اس ام اس تعریف شده است. بعد از خرید نمایندگی پنل اس ام اس شما تعرفه خرید خطوط اختصاصی را مشخص می کنید و در قیمت گذاری شماره اختصاصی کاملا مختار و آزاد هستید اما ما پیشنهاد می کنیم که قیمت خطوط اختصاصی را  منصفانه درج کنید تا بتوانید متشریان بیشتری را جذب نمایید.

 

فروش نمایندگی پنل اس ام اس

 

در کنار فروش پنل پیامک برای کاربر شما می توانید سامانه پیامک نمایندگی نیز بفروشید از طریق فروش نمایندگی سامانه پیامک نیز دارمد داشته باشید جالب است بدانید، سیستم فراز اس ام اس بابت فروش نمایندگی سامانه پیامک هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی کند و تمام مبلغ دریافتی از مشتری به عنوان سود شما خواهد بود.

نمایندگی سامانه پیامک فراز اس ام اس به صورت ریبرند است و شما می توانید با برند دلخواه خود کسب درامد اینترنتی را شروع کنید، هیچ اسمی از فراز اس ام اس نخواهد بود. شما می توانید از فروش نمایندگی پنل اس ام اس و سود حاصل از شارژ کاربران نماینده خود درامد داشته باشید.

 ما بر اساس تحقیقات و بررسی هایی که در مورد کسب درامد از اینترنت از طریق سامانه پیامک داشتیم، فراز اس ام اس را به عنوان بهترین شرکت پنل اس ام اس و خدمات ارزش افزوده به شما معرفی می کنیم

برای خرید و اخذ نمایندگی پنل اس ام اس و مشاهده شرایط نمایندگی ارسال پیامک به سایت فراز اس ام اس مراجعه نموده و با کارشناسان فراز اس ام اس (www.farazsms.com) تماس بگیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی

۱۳۹۸/۷/۲
سامانه پیامک کسب و کار خیلی خیلی خوب بود اما الان که اکثر پیامک تبلیغاتی رو مسدود کردن شاید کمی کسب درامد سخت باشه اما با وب سرویس اگر خوب کار کنی میشه از نمایندگی پنل اس ام اس خوب پول در اورد به شرط اینکه برنامه نویسی هم بلد باشی...

پیمان

۱۳۹۸/۵/۷
مقاله عالی بود . با توجه به تعداد بالای نمایندگی های پنل اس ام اس در اینترنت انتخاب بهترین نمایندگی پنل اس ام اس واقعا مشکله!

علی مرادی

۱۳۹۸/۵/۷
سامانه پیامکی فراز اس ام اس عالیه ؛ البته من پنل کاربری دارم و نمایندگی پنل پیامکی ندارم و برای ارسال پیامک های سایت و وب سرویس استفاده می کنم نسبت به سرویس های دیگه ای که تویه اینترنت هست عالیه ، به نظرم فراز اس ام اس اون جایگاهی که لایقش هست رو هنوز پیدا نکرده منتظرم تا موفقیت بیشتر شما را ببینم