خانهاخبار
سامسونگ گلکسی نوت 10 5G تاییدیه FCC دریافت کرد

سامسونگ گلکسی نوت 10 5G تاییدیه FCC دریافت کرد

به نظر می‌رسد افشای اطلاعات در رابطه با گوشی‌های سری نوت 10 سامسونگ تمامی ندارد. به تازگی طرح‌های گلکسی نوت 10 5G توسط تاییدیه FCC فاش شده است.
۱۳۹۸/۵/۸

کمتر از دو هفته دیگر از گوشی‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس به صورت رسمی رونمایی می‌شود. تا به امروز شایعات و گزارش‌های زیادی در رابطه با این دو اسمارت فون در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که در حقیقت، هیجان مراسم رونمایی از آن‌ها را از بین برده است. سامسونگ امسال تغییراتی در پرچمداران سری نوت خود اعمال می‌کند. این دستگاه‌ها به دوربین‌های قدرتمندی مجهز می‌شوند و همچنین نمایشگر مورد استفاده در آن‌ها، حاشیه‌های بسیاری کمی در اطراف خود خواهند داشت. امروز اطلاعات بیشتری از سامسونگ گلکسی نوت 10 5G در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

image

طرح‌های گلکسی نوت 10 5G از سوی FCC در فضای مجازی منتشر شده است. این دستگاه توسط اپراتور ورایزون برای کاربران در ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود. در حالی که اپراتورهای همراه هنوز به صورت کامل از نسل پنجم تلفن همراه پشتیبانی نمی‌کنند و این فناوری در اول راه قرار دارد، سامسونگ قصد دارد گوشی‌های 5G خود را وارد بازار کند و در این زمینه، پیشرو باشد. در اوایل سال جاری میلادی شاهد عرضه گلکسی اس 10 5G بودیم و حال گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 راه آن را ادامه می‌دهند.

image

تصاویر منتشر شده، محل قرارگیری آنتن‌های این گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارند. گلکسی نوت 10 5G به سه آنتن مجهز می‌شود تا مشکلی در این زمینه نداشته باشد. علاوه بر پشتیبانی این دستگاه از نسل پنجم تلفن همراه، سامسونگ از پردازنده بهبودیافته در آن استفاده می‌کند. شایعات به تامین قدرت گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس توسط پردازنده 7 نانومتری اگزینوس 9825 با فرایند EUV اشاره می‌کنند. در حال حاضر سامسونگ از این پردازنده رونمایی نکرده و همچنین وجود آن را تایید نکرده است. این محصولات از حفره درون نمایشگر برای دوربین سلفی بهره می‌برند که برخلاف گوشی‌های سری گلکسی S10، در مرکز صفحه نمایش قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌توان به حافظه داخلی 256 گیگابایتی در نسخه پایه و بهبود ویژگی‌های قلم S-Pen اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)