خانهاخبار
اولین تیزر پاگانی هوایرا BC رودستر منتشر شد

اولین تیزر پاگانی هوایرا BC رودستر منتشر شد

شرکت پاگانی قصد دارد در آینده از نمونه بدون سقف خودروی هوایرا BC رونمایی کند و در همین راستا، تیزری از این خودرو منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۵/۶

توسعه نسخه رودستر خودروی قدرتمند هوایرا دیگر یک راز نیست. در اوایل سال گذشته میلادی شاهد انتشار تصاویری از نمونه آزمایشی این خودرو بودیم و حال شرکت پاگانی، اولین تیزر از خودروی هوایرا BC رودستر را منتشر کرده است. تصویر این خودرو که توسط حساب کاربری این شرکت ایتالیایی در فیس بوک منتشر شده، یک خودرو را زیر پوشش محافظ نشان می‌دهد که البته چراغ‌های آن روشن است. این تیزر اطلاعات جدیدی را از این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهد و در این پست تنها به نوشتن عبارت «یک چالش علمی و طراحی فوق العاده» اکتفا شده است.

image

پاگانی هوایرا BC رودستر اولین خودروی بدون سقف این برند محسوب می‌شود که در مقایسه با نسخه کوپه خود وزن کمتری دارد. پاگانی تغییرات زیادی را در طراحی این خودروی افسانه‌ای اعمال کرده تا بتواند سقف آن را بردارد. در رابطه با موارد مورد استفاده در این خودرو برای کاهش وزن آن اطلاعاتی منتشر نشده است. شاید جالب باشد بدانید که هوایرا BC در مقایسه با هوایرا رودستر وزن کمتری دارد. مورد اول 1199 کیلوگرم وزن داشته و وزن خودروی دوم به 1280 کیلوگرم می‌رسد. علت این کاهش وزن را باید در استفاده از Carbon traix جستجو کرد. این ماده در مقایسه با فیبر کربن عادی تا 50 درصد وزن کمتری دارد و همچنین 20 درصد مستحکم‌تر است.

image

انتظار می‌رود در ساخت پاگانی هوایرا BC رودستر از مواد حاضر در نسخه کوپه آن استفاده شود. علاوه بر این مورد، احتمالا موتور حاضر در نسخه کوپه برای استفاده در مدل رودستر تقویت شود. پاگانی هوایرا BC به یک موتور 12 سیلندر با حجم 6.0 لیتر مجهز شده که همراه با توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 745 اسب بخار قدرت و 1100 نیوتن متر گشتاور است. بر اساس گزارش‌های گذشته، تنها 100 نمونه از پاگانی هوایرا BC رودستر تولید می‌شود. قیمت پاگانی هوایرا BC رودستر نسبت به نمونه کوپه با قیمت 2.55 میلیون دلار، بالاتر خواهد بود تا تبدیل به یک خودروی بسیار خاص شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)