خانهاخبار
سامسونگ آزمایش اندروید Q برای گلکسی اس 10 را شروع کرده است

سامسونگ آزمایش اندروید Q برای گلکسی اس 10 را شروع کرده است

با وجود آن که هنوز چند ماه تا عرضه نسخه نهایی اندروید Q باقی مانده، اما سامسونگ از همین حالا آزمایش این نسخه را بر روی سری گلکسی اس 10 خود آغاز کرده است.
۱۳۹۸/۵/۷

طبق جدیدترین گزارشات، سامسونگ آزمایش اندروید Q را برای سری گلکسی اس ۱۰ خود را آغاز کرده است. البته نسخه نهایی اندروید Q هنوز توسط گوگل منتشر نشده و حتی نمی‌دانیم که حرف Q نشانگر چه نامی برای نسخه جدید این سیستم عامل خواهد بود. با این حال می‌دانیم که تولیدکنندگان بزرگ اندرویدی مدت‌ها پیش از عرضه عمومی به نسخه بعدی این نرم‌افزار دسترسی دارند.

با این حساب می‌توانیم امیدوار باشیم که امسال انتشار اندروید Q برای سری گلکسی اس ۱۰ با سرعت بیشتری نسبت به گذشته رخ دهد. این شرکت پارسال هم با سرعت نسبتا مناسبی اندروید پای را برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس منتشر کرد، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که عرضه اندروید Q امسال حتی بهتر از سال گذشته باشد.

در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ تا چه اندازه در زمینه توسعه و آزمایش اندروید Q بر روی سری گلکسی اس ۱۰ پیش رفته است، اما همزمان با انتشار این نسخه از نسخه دوم رابط کاربری One UI نیز رونمایی خواهد شد. از جمله ویژگی‌هایی که در این آپدیت شاهد آن هستیم اضافه شدن قابلیت‌های سلامت دیجیتال یا Digital Wellbeing است که توسط گوگل به نسخه دهم سیستم عامل اندروید اضافه شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hamed

۱۳۹۸/۵/۷
لیست گوشی هایی که پشتیبانی میکنن از اندروید جدید منتشر نشده؟؟