خانهاخبار
سیستم تهویه پوشیدنی سونی Reon Pocket معرفی شد

سیستم تهویه پوشیدنی سونی Reon Pocket معرفی شد

شرکت سونی از یک محصول جذاب رونمایی کرد. سونی Reon Pocket یک سیستم تهویه کوچک بوده که کاربر می‌تواند با خود حمل کند.
۱۳۹۸/۵/۷

سونی از Reon Pocket رونمایی کرد. این محصول یک دستگاه سرمایشی و گرمایشی کوچک بوده که می‌توان مانند یک سیستم تهویه مطبوع قابل حمل، آن را پوشید. در حال حاضر این دستگاه در وب‌سایت crowdfunding حضور دارد و قیمت پایه آن برابر با 117 دلار است. این دستگاه علاوه بر امکان خنک کردن کاربر، می‌تواند او را نیز گرم کند! برای تولید گرما توسط این دستگاه باید آن را داخل جیب عقب خود و یا تیشرت مخصوصی که برای آن طراحی شده، قرار دهید.

سونی Reon Pocket مارس سال 2020 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که با توجه به این موضوع، زمان زیادی تا بررسی آن توسط افراد مختلف باقی مانده است. در سال جاری میلادی افزایش دمای هوا در بسیاری از کشورها رکورد زده و قاره سبز بیش از پیش گرم شده است. توسعه محصولاتی مانند سونی Reon Pocket می‌تواند برای کاربران مفید باشد، البته اگر روند گرمایش زمین ادامه پیدا کند.

image

این دستگاه از اثر پلتیر برای تولید گرما و سرما استفاده می‌کند. سونی Reon Pocket دارای یک جریان الکتریکی بسیار کوچک بوده که امکان جذب و یا دفع گرما را فراهم می‌کند. برای کنترل این دستگاه باید از اپلیکیشن مخصوص آن استفاده کرد، البته به نظر می‌رسد سونی قصد دارد عملکرد این دستگاه را خودکار کند. سونی اعلام کرده این محصول می‌تواند کاربر را تا 13 درجه سلسیوس سرد و یا تا 8 درجه سلسیوس گرم کند. کاربران با یکبار شارژ این دستگاه توسط پورت USB Type-C، می‌توانند تا 24 ساعت از آن استفاده کنند.

شاید جالب باشد بدانید که سونی اولین شرکتی محسوب نمی‌شود که یک سیستم تهویه مطبوع شخصی را توسعه داده است. در CES 2018 شاهد معرفی Embr Wave بودیم. علاوه بر این دستگاه، تعداد دیگری تجهیزات پوشیدنی برای افزایش دمای افراد در زمان اسکی نیز تولید شده است. مزیت اصلی سونی Reon Pocket در مقایسه با محصولات مشابه، ابعاد کوچک آن است. بر اساس اعلام سونی، این دستگاه را می‌توان زیر یک لباس عادی پوشید. با توجه به تاریخ عرضه، این شرکت ژاپنی تمام مشکلات مربوط به آن را رفع خواهد کرد. سونی اعلام کرده Reon Pocket تنها در کشور ژاپن به فروش می‌رسد؛ با این حال شاید نظر این شرکت در زمان عرضه این دستگاه تغییر کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)