خانهاخبار
سامسونگ گلکسی J7 Duo به اندروید پای بروزرسانی شد

سامسونگ گلکسی J7 Duo به اندروید پای بروزرسانی شد

سامسونگ گلکسی J7 Duo بروزرسانی دریافت کرد. این محصول پس از چندین گوشی هوشمند دیگر سامسونگ، اندروید 9 را دریافت می‌کند.
۱۳۹۸/۵/۷

سامسونگ تا به امروز چندین گوشی هوشمند خود را به اندروید پای بروزرسانی کرده است. این آپدیت علاوه بر ویژگی‌های جدیدی که اندروید 9 به محصولات آن اضافه می‌کند، دارای زبان طراحی جدیدی نیز هست. امروز این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته اندروید پای را برای یکی از گوشی‌های میان رده خود، سامسونگ گلکسی J7 Duo عرضه کند. این اسمارت فون تنها در چند کشور به فروش می‌رسد؛ با این حال اولین دستگاه از سری J محسوب می‌شود که وظیفه تامین قدرت آن بر عهده چیپست قدرتمند اگزینوس 7884 است.

image

فریمور جدید این گوشی هوشمند دارای شماره مدل J720FDDU4BSG7 بوده و حجمی برابر با 1.27 گیگابایت دارد. کاربران با دریافت این بروزرسانی به پچ امنیتی 1 ژوئیه 2019 و همچنین رابط کاربری One UI 1.1 سامسونگ دسترسی پیدا می‌کنند. این آپدیت قابلیت‌های زیادی برای گوشی میان رده سامسونگ به همراه دارد که برای مثال می‌توان به حالت شب برای دوربین اصلی آن اشاره کرد.

در حال حاضر تنها کاربران در کشور هند به این آپدیت دسترسی دارند و رابط کاربری One UI در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود در روزهای آینده این بروزرسانی برای تمام کاربران این اسمارت فون در کشورهای مختلف عرضه شود. در صورتی که قصد دارید عرضه این آپدیت برای گوشی خود را به صورت دستی بررسی کنید، باید به بخش تنظیمات و سپس بروزرسانی نرم‌افزاری مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ali

۱۳۹۸/۵/۷
ههه
اس۸ دارم هنوز اندرویش ۷
عمرن دیگه سامسونگ بخرم

نیما

۱۳۹۸/۵/۷
من جی 7 کور دارم 2017 دارمیه ماهه اندروید 9 دریافت کردم