خانهاخبار
HBO بالاخره به تقاضانامه طرفداران برای بازسازی فصل آخر Game of Thrones پاسخ داد

HBO بالاخره به تقاضانامه طرفداران برای بازسازی فصل آخر Game of Thrones پاسخ داد

مدیر برنامه‌ریزی شبکه HBO بالاخره در کنفرانسی مطبوعاتی نسبت به تقاضانامه طرفداران سریال Game of Thrones برای بازسازی فصل هشتم این مجموعه تلویزیونی واکنش رسمی نشان داد.
۱۳۹۸/۵/۶

اکثر کسانی که تقاضانامه ساخت مجدد فصل آخر سریال Game of Thrones را امضا کردند احتمالا در اعماق قلب خود می‌دانستند که شانس وقوع چنین اتفاقی تقریبا صفر است. اما اگر فکر می‌کردید که ۱.۷ میلیون امضا می‌توانست موجب تولید فصلی جدید با داستان متفاوت شود، اکنون دیگر با خیال راحت می‌توانید مطمئن باشید که چنین اتفاقی نخواهد افتاد. چون HBO بالاخره به طور رسمی به این تقاضانامه واکنش نشان داده است.

در روزهای پخش قسمت‌های آخر سریال و هفته‌های بعد از آن شماری از بازیگران درباره این تقاضانامه مصاحبه کردند، ولی حالا خود HBO وارد عمل شده و با بیانیه‌ای رسمی به این درخواست پاسخ داده است. بدیهی و طبیعی است که بازسازی فصل آخر گزینه معقولانه‌ای برای این شرکت نبوده و نباید باشد. سرگرمی بدین شکل کار نمی‌کند. صرفا چون شمار محدودی از طرفداران درخواست بازسازی فصل آخر را کرده‌اند، این باعث نمی‌شود که استودیوی سازنده به حرف آن‌ها گوش کند.

با این حال خبر خوب این است که HBO نظر منتقدان را نادیده نگرفته و نشان داده که صدای مخاطبان خود را می‌شنود. کیسی بلویز (Casey Bloys)، مدیر ارشد برنامه‌ریزی شبکه HBO، در کنفرانس مطبوعاتی تابستانه این شرکت در این باره گفته است:

داشتن سریالی با این حجم از مخاطب معایب بسیار بسیار کمی دارد، اما یکی از این معایب آن مربوط به زمانی است که می‌خواهید به کار سریال خاتمه دهید. بسیاری از مخاطبان ایده‌های بزرگی برای چگونگی پایان سریال دارند. این تقاضانامه نشان می‌دهد که سریال طرفداران و مشتاقان زیادی داشته، اما ما هیچ وقت این تقاضانامه را به طور جدی در نظر نگرفتیم.

توضیحات این مسئول HBO تا حدی منطقی است، اما بلویز نمی‌گوید که چرا طرفداران عصبانی و ناراحت هستند. بسیاری باور دارند که مشکل خود پایان‌بندی Game of Thrones نیست، بلکه مشکل مسیر رسیدن به این پایان‌بندی است. شکل داستان‌گویی فصل ۸ ایراد دارد. ما از قبل می‌دانستیم که پایان سریال تلخ و شیرین خواهد بود، اما مسیری که منتهی به این پایان شد آن طور که باید و شاید نتوانست مخاطبان را راضی کند.

image

بلویز در صحبت‌های خود اتفاقات فصل هشتم سریال را به وضوح متوجه شورانرهای سریال یعنی دیوید بنیاف و دی.بی. وایس می‌داند. او می‌گوید تاثیر HBO بر این سریال بسیار کم بوده است:

وقتی سریالی در فصل ششم، هفتم و یا هشتم قرار دارد، تا آن نقطه هماهنگی خاصی میان شورانرها و شبکه به وجود آمده و آن‌ها می‌دانند که باید منتظر چه چیزی باشند.

سریال Game of Thrones با ۳۲ نامزدی در جوایز امی رکورددار بیشترین تعداد نامزدی در طول تاریخ این جوایز شد. بلویز در خصوص سه بازیگری که خودشان با ثبت نامزدی برای جوایز امی موفق به کاندید شدن در این مراسم شده‌اند گفت HBO نام آن‌ها را اعلام نکرد چون مسئولان شبکه نگران بودند که این افراد در رای‌گیری نهایی باعث حذف نام یکدیگر شوند. الفی الن (تئون گریجوی)، گوئندولین کریستی (بریین از تارت) و کاریس فن هوتن (ملیساندر) سه بازیگری هستند که در حال حاضر به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل شانس برنده شدن دارند. بلویز افزود وقتی HBO فهمید که این بازیگران قصد دارند خودشان نام خود را اعلام کنند، به آن‌ها و نمایندگان‌شان کمک کند تا راحت‌تر این کار را انجام دهند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)