خانهاخبار
گوشی خوش‌قیمت Vivo Y90 معرفی شد؛ نمایشگر 6.22 اینچی با هلیو A22

گوشی خوش‌قیمت Vivo Y90 معرفی شد؛ نمایشگر 6.22 اینچی با هلیو A22

تلفن هوشمند جدید Vivo Y90 با قیمت 120 دلار معرفی شد. این دستگاه نمایشگری 6.22 اینچی با کیفیت +FHD دارد و از پردازنده هلیو A22 به همراه 2 گیگابایت رم استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۵/۶

شرکت Vivo از یک تلفن هوشمند خوش قیمت دیگر رونمایی کرد. این دستگاه Vivo Y90 نام دارد و برای کسانی طراحی شده که به دنبال موبایلی مناسب با قیمتی پایین هستند. Y90 طراحی شیکی دارد که مخاطب را کمی به یاد میان‌رده‌های خوب بازار می‌اندازد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این دستگاه بیندازیم.

گوشی Vivo Y90 صفحه نمایشی ۶.۲۲ اینچی با کیفیت FHD+ FullView دارد که بالای آن ناچی قرار گرفته تا میزبان دوربین سلفی دستگاه باشد. درون این ناچ سنسوری ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 تعبیه شده است. در قاب پشتی دستگاه، دوربینی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 وجود دارد که در گوشه سمت چپ بدنه دیده می‌شود. بر روی قاب این گوشی اثری از حسگر اثر انگشت به چشم نمی‌خورد، اما برای قفل‌گشایی می‌توانید از قابلیت تشخیص چهره استفاده کنید.

image

ویوو وای 90 از پردازنده هلیو A22 به همراه ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از FunTouch OS 4.5 استفاده می‌کند که از روی اندروید ۸.۱ اوریو ساخته شده است. این دستگاه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد اما با کمک کارت حافظه می‌توانید این عدد را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید. در بخش تامین انرژی هم یک باتری ۴۰۳۰ میلی آمپری قرار گرفته که از طریق پورت microUSB شارژ می‌شود.

قیمت Vivo Y90 حدود ۱۲۰ دلار است. این محصول در دو رنگ آبی و طلایی به بازار می‌آید، اما تاریخ دقیقی برای عرضه جهانی آن اعلام نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید

۱۳۹۸/۵/۶
یه اشتباه تایپی تو متن هست:
"این محصول در دو رنگ مشکی و طلایی به بازار می‌آید..."