خانهاخبار
هوآوی میت ایکس هنوز آماده عرضه به بازار نیست

هوآوی میت ایکس هنوز آماده عرضه به بازار نیست

در حالی که چند ماه از معرفی اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر هوآوی می‌گذرد؛ این برند هنوز قصد ندارد گوشی میت ایکس را وارد بازار کند.
۱۳۹۸/۵/۶

هوآوی Mate X را می‌توان پادشاه گوشی‌های انعطاف پذیر کنونی در بازار دانست که افراد زیادی منتظر عرضه آن به بازار هستند. این گوشی هوشمند در مقایسه با نماینده سامسونگ، گلکسی Fold از طراحی باریک‌تری بهره می‌برد و همچنین در مقایسه با گوشی Royole Flexpai، جذاب‌تر است. به نظر می‌رسد هوآوی قصد دارد یک اسمارت فون کامل و بی نقص را وارد بازار کند، چرا که عرضه این دستگاه برای بهینه‌سازی بیشتر به تعویق افتاده است.

بر اساس اعلام کمپانی سازنده، گوشی هوآوی میت ایکس هنوز نیاز به زمان برای رسیدن به بلوغ و عرضه به بازار دارد. علت اصلی این موضوع را باید در جلوگیری از ایجاد سرنوشت مشابه گلکسی فولد برای گوشی هوشمند انعطاف پذیر هوآوی جستجو کرد. در حال حاضر هوآوی به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا که البته هنوز به صورت کامل اعمال نشده‌اند، موقعیت بسیار مناسبی در بازار ندارد و با توجه به این موضوع، عرضه ناموفق هواوی Mate X می‌تواند به ضرر این غول فناوری چینی باشد.

image

آقای He Gang، مدیر بخش موبایل هوآوی به این موضوع اشاره کرده که این شرکت سرمایه‌گذاری سنگینی روی گوشی Mate X انجام داده است و در همین راستا، عجله‌ای برای عرضه زودهنگام آن ندارد. هوآوی به دنبال تامین نیاز و انتظارات مشتریان خود است. از آنجایی که این محصول با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسد، کیفیت پایین نمایشگر و همچنین ساخت، می‌تواند برای هوآوی بسیار سنگین تمام شود و با توجه به این موارد، احتیاط بیشتر این شرکت چینی منطقی به نظر می‌رسد.

در حال حاضر هوآوی میت ایکس موفق به کسب تمام تاییدیه برای عرضه به بازار شده است؛ با این حال برای خرید این اسمارت فون باید منتظر زمان مناسب برای عرضه آن باشیم. یکی دیگر از مواردی که می‌تواند عرضه دیرهنگام این گوشی هوشمند را موجه جلوه دهد، توجه مردم به آینده این محصولات و همچنین درآمد بالایی است که آن‌ها می‌توانند به حساب سازنده‌های خود وارد کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)