خانهاخبار
اپل و ال جی به دنبال توسعه همکاری در بخش پنل‌های نمایش اولد

اپل و ال جی به دنبال توسعه همکاری در بخش پنل‌های نمایش اولد

به نظر می‌رسد کمپانی اپل به دنبال گسترش همکاری با کمپانی ال جی است و قصد دارد پنل‌های نمایش اولد مخصوص برای آیفون‌های 2020 خود را از این سازنده کره‌ای تهیه کند. بدین ترتیب از سال آینده همه آیفون‌ها با پنل نمایش اولد معرفی می‌شوند.
۱۳۹۸/۵/۵

ال جی در حال آماده‌سازی خود برای تولید پنل‌های اولد منعطف امسال در کره جنوبی است. بر اساس گزارشی تازه، کمپانی اپل ظاهرا تمایل دارد با ال جی قرارداد همکاری در این زمینه منعقد سازد و بدین ترتیب پنل‌های نمایش اولد مخصوص برای آیفون‌های 2020 خود را از آن تهیه کند. بدین ترتیب و با توجه به برخی پیش بینی‌های اخیر ممکن است حداقل یکی از آیفون‌های سه گانه سال آینده با پنل نمایش اولد منعطف روانه بازار شود.

image

 

البته همکاری میان دو کمپانی اپل و ال اصلا موضوع تازه‌ای نیست. ال جی سال‌ها است که به عنوان تأمین کننده پنل‌های نمایش آیفون‌های اپل شناخته می‌شود اما هرگز تأمین کننده اصلی و شماره یک نبوده است. در این میان سامسونگ همواره بزرگ‌ترین تأمین کننده پنل‌های نمایش برای آیفون‌های اپل بوده و ال جی معمولا در رتبه دوم قرار می‌گرفته است. اگر ال جی و اپل بتوانند به توافق برسند، بدین ترتیب غول کوپرتینویی هم می‌تواند نیاز خود به پنل‌های اولد کمپانی سامسونگ را کاهش دهد و کمتر به این سازنده متکی باشد.

image

 

ال جی هنوز وارد روند تولید پنل‌های اولد در حجم وسیع نشده است و پیش از آغاز این کار باید با اپل به توافق رسمی برسد. از طرفی اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و این دو کمپانی قرارداد همکاری را قطعی کنند، احتمالا روند تولید انبوه پنل‌های اولد ال جی در سه ماهه سوم امسال آغاز می‌شود. ال جی به دنبال این برنامه تولیدی زمان کافی برای شناسایی و مرتفع سازی همه مشکلات احتمالی روند تولید را هم در اختیار خواهد داشت. بدین ترتیب پنل‌های اولد این سازنده کره‌ای کاملا متناسب با نیاز و سفارش کمپانی اپل خواهد بود و ممکن است به همین خاطر ال جی تبدیل به تأمین کننده اصلی پنل‌های اولد برای آیفون‌های 2020 شود.

هنوز نمی‌دانیم اپل قرار است آیفون‌های 2020 خود را چه بنامد اما می‌توانیم بگوییم که احتمالا همه این سه مدل آیفون آینده به پنل نمایش باکیفیت از نوع اولد مجهز می‌شوند و حتی ممکن است شاهد تعبیه نرخ رفرش چشمگیر 120 هرتز هم در آن‌ها باشیم. بدین ترتیب آیفون 11 آر امسال که همچنین جانشین آیفون 10 آر سال گذشته به شمار می‌رود، آخرین آیفون با پنل نمایش LCD خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)