خانهاخبار
لپتاپ شیائومی RedmiBook 14 با پردازنده Core i3 معرفی شد

لپتاپ شیائومی RedmiBook 14 با پردازنده Core i3 معرفی شد

شیائومی لپتاپ تازه 14 اینچی RedmiBook 14 را با پردازنده نسل هشتم core i3 معرفی کرد. این لپتاپ کمتر از 500 دلار قیمت دارد و از 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD هم بهره می‌برد.
۱۳۹۸/۵/۵

کمپانی شیائومی چند سال است که در بخش نوت بوک دستگاه‌های هوشمند و همراه فعالیت می‌کند و مخصوصا در بازار محلی خودش چین توانسته است موفقیت‌های چشمگیری به دست آورد. همچنین بسیاری از کارشناسان و کاربران معتقدند که لپتاپ‌های برند شیائومی درواقع نوعی نسخه ارزان قیمت از مک بوک‌های اپل به شمار می‌روند. کمپانی شیائومی معمولا اصراری ندارد لوگوی خود را روی این محصولات به نمایش بگذارد و در اغلب مواقع هم شاهد طراحی‌های بدون لوگو از آن هستیم. شیائومی قصد دارد با این اقدام ویژه ثابت کند که ارائه عملکرد نمونه و باکیفیت با قیمتی منطقی هدف خاص این برند چینی است. همین موضوع همچنین برای محصولات برند ردمی از زیرمجموعه‌های شیائومی هم صدق می‌کند. این کمپانی مدتی پیش از لپتاپ تازه خود تحت عنوان Redmi Book 14 رونمایی کرد که از پردازنده داخلی نسل هشتم اینتل Core i3-8145U قدرت می‌گیرد و از 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD هم بهره می‌برد. این محصول تازه 465 دلار قیمت گذاری شده است. پیش از این در ماه‌های گذشته نسخه مجهز به پردازنده Core i5 این لپتاپ به قیمت 580 دلار روانه بازار شد.

image

 

مشخصات فنی RedmiBook 14

همان‌طور که از نامش هم برمی‌آید، RedmiBook 14 نمایشگر 14 اینچی دارد اما این صفحه نمایش مانند اغلب نمایشگرهای رایج در لپتاپ‌های موجود در بازار نیست. نسبت تصویر بالای 81.2 درصد در این نمایشگر پشتیبانی می‌شود و حاشیه‌های آن به 5.75 میلی متر کاهش یافته است. این لپتاپ همچنین صفحه کلید کامل دارد و بدنه‌اش از جنس فلز ساخته شده است. ضخیم‌ترین بخش بدنه این لپتاپ 17.95 میلی متر است.

image

 

همان‌طور که اشاره کردیم، لپتاپ RedmiBook 14 از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i3 قدرت می‌گیرد و از 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD قدرت می‌گیرد. کمپانی سازنده اعلام کرده است که باتری لپتاپ تازه‌اش می‌تواند 10 ساعت دوام بیاورد و ظرف مدت 34 دقیقه هم 50 درصد شارژ شود. در آخر RedmiBook 14 با دو پورت HDMI و دو پورت ارتباطی USB 3.0 در کناره سمت چپ طراحی شده است و در کناره سمت راست هم رابط هدست و پورت USB 2.0 دارد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)