خانهاخبار
هوآوی میت 20 ایکس 5G با قیمت 900 دلار در چین عرضه شد

هوآوی میت 20 ایکس 5G با قیمت 900 دلار در چین عرضه شد

هوآوی در گذشته از گوشی میت 20 ایکس 5G رونمایی کرده بود و حال طی مراسمی، فروش این گوشی هوشمند را در بازار چین آغاز کرده است.
۱۳۹۸/۵/۵

هوآوی میت 20 X 5G اولین گوشی هوشمند 5G سازنده خود محسوب می‌شود که به صورت رسمی در کشور چین به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند مخصوص بازی در اکتبر سال گذشته میلادی همراه با گوشی‌های میت 20 و میت 20 پرو در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند از دو سیمکارت پشتیبانی کرده و از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می‌برد و همچنین هوآوی برای آن رنگ‌ جذابی را در نظر گرفته است.

مشخصات و ویژگی‌های هوآوی میت 20 X 5G

بیشتر مشخصات این گوشی هوشمند با هوآوی میت 20 ایکس 4G یکسان است؛ با این حال شاهد تفاوت‌هایی میان آن‌ها نیز هستیم. در حالی که هوآوی میت 20 ایکس استاندارد در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به فروش می‌رسد، نسخه 5G آن با رنگ سبز زمردی و همراه با لوگوی 5G روی پنل پشتی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. هوآوی میت 20 X 4G به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند. نسخه 5G این اسمارت فون دارای یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی بوده که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 واتی است. به علت استفاده از آنتن‌های 5G، هوآوی مجبور شده ظرفیت باتری این گوشی هوشمند را کاهش دهد.

سیمکارت اصلی این دستگاه از نسل پنجم تلفن همراه پشتیبانی می‌کند و سیمکارت دوم آن تنها قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G است. هوآوی برای این محصول خود مودم Balong 5000 5G را در نظر گرفته که باعث می‌شود کاربران به اینترنت 5G دسترسی داشته باشند. در باند فرکانس پایین کمتر از 6 هرتز، حداکثر سرعت دانلود این اسمارت فون به 4.6 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد. در صورتی که از باند فرکانس بالا استفاده کنید، سرعت دانلود آن به 6.5 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

image

هوآوی میت 20 X 5G به یک نمایشگر غول پیکر OLED با ابعاد 7.2 اینچی مجهز شده است. این صفحه نمایش دارای برش قطره‌ای بوده و نسبت تصویر آن برابر با 18.7:9 است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می‌توان به رزولوشن فول اچ دی پلاس، پشتیبانی از استاندارد رنگ DCI-P3، قابلیت DC Dimming و همچنین محافظت از چشم در برابر نور آبی اشاره کرد. قدرت این اسمارت فون توسط چیپست 7 نانومتری کایرین 980 تامین می‌شود که آن را 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. کاربران می‌توانند در این دستگاه از کارت nanoSD با ظرفیت 256 گیگابایت استفاده کنند.

هوآوی میت 20 X 5G به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 است. برای عملکرد بهتر این دستگاه در زمان انجام بازی، شاهد پشتیبانی آن از فناوری Game Turbo 3.0 هستیم. برش قطره‌ای صفحه نمایش این اسمارت فون یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه به همراه فلاش LED و سیستم فوکوس لیزری به چشم  می‌خورد. سنسور اصلی این گوشی هوشمند 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور دوم آن 8 مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال و سنسور سوم آن 20 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و فوکوس خودکار تشخیص فاز است. از دیگر ویژگی‌های این محصول هوآوی می‌توان به پشتیبانی از وای فای 802.11 b/g/n/ac، بلوتوث 5.0، GPS، تراشه NFC، پورت USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی اشاره کرد.

قیمت و تاریخ عرضه هوآوی میت 20 X 5G

این گوشی هوشمند هوآوی با قیمت 900 دلار در کشور چین به فروش می‌رسد. پیش فروش هوآوی میت 20 ایکس 5G از امروز آغاز شده و در تاریخ 16 آگوست تحویل خریداران آن می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)