خانهاخبار
گوشی موتورولا موتو E6 رسما معرفی شد

گوشی موتورولا موتو E6 رسما معرفی شد

شرکت موتورولا از یک گوشی اقتصادی جدید رونمایی کرد. قدرت موتورولا موتو E6 توسط چیپست اسنپدراگون 435 تامین می‌شود.
۱۳۹۸/۵/۵

موتورولا موتو E6 به عنوان جدیدترین گوشی اقتصادی سازنده خود در معرض دید عموم قرار گرفت. از آنجایی که با یک گوشی ارزان‌قیمت روبه‌رو هستیم، استفاده از پردازنده قدیمی، باتری قابل تعویض توسط کاربر و همچنین طراحی ساده برای آن طبیعی به نظر می‌رسد. این گوشی هوشمند طراحی جذابی ندارد و در جلوی آن شاهد حضور یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس هستیم که اطراف آن حاشیه‌های زیادی به چشم می‌خورد. روی حاشیه پایینی صفحه نمایش، برند موتورولا قرار گرفته است. در بالای نمایشگر دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است که برخلاف گذشته، با یک فلاش LED همراهی نمی‌شود. موتورولا از نور صفحه نمایش به عنوان نور فلاش استفاده می‌کند و این ویژگی را با نام Screen Flash معرفی کرده است.

تفاوت اصلی این اسمارت فون با نسل‌های گذشته، مربوط به محل قرارگیری دوربین اصلی است. این دستگاه برخلاف قبل دارای یک سنسور در بالای سمت چپ پنل پشتی خود است که زیر آن فلاش LED به چشم می‌خورد. نسل‌های گذشته این محصول دارای یک المان دایره‌ای شکل برای میزبانی دوربین اصلی بودند. گوشی موتورولا موتو E6 به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل 1.12 میکرومتر برای دوربین اصلی خود مجهز شده است. این دوربین از قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد. انتظار ثبت تصاویر باکیفیت از این دوربین مخصوصا در شرایط نوری ضعیف را نداشته باشید.

image

موتورولا برای اینکه قیمت جدیدترین محصول خود را پایین نگه دارد، برای آن یک چیپست قدیمی در نظر گرفته است. قدرت گوشی موتورولا موتو E6 توسط پردازنده اسنپدراگون 435 تامین می‌شود که آن را 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. چیپست کوالکام اسنپدراگون 435 با معماری 28 نانومتری در سال 2016 معرفی شد. موتورولا نه تنها از یک پردازنده 28 نانومتری در این محصول استفاده کرده، بلکه ظرفیت باتری آن را نسبت به نسل گذشته نیز کاهش داده است. موتو E5 به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده؛ با این حال گوشی جایگزین آن از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. موتورولا می‌توانست برای افزایش شارژدهی این محصول از چیپست اسنپدراگون 429 و یا مدیاتک هلیو P22 استفاده کند که هر دو عملکرد بهتری در مقایسه با پردازنده اسنپدراگون 435 دارند.

باتری این دستگاه قابل تعویض توسط کاربر بوده و کاربران برای شارژ آن باید از پورت MicroUSB استفاده کنند. در صورتی که حجم باتری این محصول برای شما کافی نیست، می‌توانید یک باتری اضافه با خود به همراه داشته باشید تا در صورت اتمام شارژ، به راحتی از باتری دوم استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های گوشی موتورولا موتو E6 می‌توان به پشتیبانی از استاندارد P2i برای مقاومت در برابر پاشش قطرات آب، وای فای دو بانده، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، بلوتوث 4.2 و GPS اشاره کرد. خوشبختانه این دستگاه دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید پای است.

مشخصات کامل گوشی موتورولا موتو E6 به شرح زیر است:

  • نمایشگر: 5.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس
  • پردازنده: کوالکام اسنپدراگون 435 با 8 هسته پردازشی با فرکانس 1.4 گیگاهرتز
  • رم: 2 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت با امکان پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
  • دوربین اصلی: 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار تشخیص فاز
  • دوربین سلفی: 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و قابلیت Screen Flash
  • سیستم عامل: اندروید 9 پای
  • ارتباطات: وای فای 802.11n دو بانده، بلوتوث 4.2
  • سایر ویژگی‌ها: استاندارد P2i، پورت micro USB، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و رادیو FM
  • ابعاد: 8.57 × 72.3 × 149.7 میلی‌متر و وزن 159 گرم
گوشی موتورولا موتو E6 با قیمت 149.99 دلار وارد بازار می‌شود و هم اکنون تنها در کشور ایالات متحده آمریکا قابل سفارش است. در آینده نزدیک کاربران در کشورهای بیشتری قادر به خریداری این گوشی اقتصادی موتورولا خواهند بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)