خانهاخبار
شورولت بلیزر 2020 به یک موتور جدید مجهز می‌شود

شورولت بلیزر 2020 به یک موتور جدید مجهز می‌شود

شورولت بلیزر یکی از جذاب‌ترین خودروهای کنونی سازنده خود محسوب می‌شود. شرکت شورولت قصد دارد این خودرو را با یک موتور جدید وارد بازار کند.
۱۳۹۸/۵/۱۱

اوایل سال جاری میلادی شاهد عرضه نسل جدید شورولت بلیزر بودیم. با وجود عمر کم این خودرو، شورلت قصد دارد آن را با یک موتور جدید وارد بازار کند تا فروش آن افزایش پیدا کند. این خودرو که قیمت پایه‌‌ای برابر با 29,995 دلار دارد، هم‌اکنون با دو موتور مختلف به فروش می‌رسد. خریداران می‌توانند این خودروی شاسی بلند را با موتور 4 سیلندر تنفس طبیعی 2.5 لیتری و یا 6 سیلندر 3.6 لیتری سفارش دهند. قدرت تولیدی این موتورها به ترتیب برابر با 193 و 305 اسب بخار است. بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Car and Driver در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، شورولت برای مدل 2020 این خودرو یک موتور جدید در نظر می‌گیرد.

شرکت شورلت به صورت رسمی اعلام کرده که خودروی بلیزر 2020 به موتور 4 سیلندر خطی 2.0 لیتری توربوشارژ مورد استفاده در جمس آکادیا 2020 مجهز می‌شود. این موتور قادر به تولید 230 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور است. این موتور در میان موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری و موتور 6 سیلندر قرار می‌گیرد تا افراد با بودجه‌های مختلف قادر به خرید مدل‌های متفاوت این خودروی آمریکایی باشند.

image

قدرت تولیدی این موتور توربوشارژ توسط یک گیربکس 9 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این موتور مانند سایر موتورهای مورد استفاده در این خودرو از قابلیت استاپ - استارت بهره می‌برد. در حالی که مدل پایه این خودرو تنها به صورت محور جلو به فروش می‌رسد، مدل جدید می‌تواند با سیستم چهار چرخ محرک شورولت هماهنگ شود. این موتور توربو در تریم‌های 2LT و 3LT به صورت استاندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل‌های پایه L و LT دارای موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری بوده و مدل‌های قدرتمند بلیزر RS و پریمیر با موتور 6 سیلندر 3.6 لیتری در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

در حال حاضر قیمت و همچنین میزان مصرف سوخت نمونه مجهز به موتور 4 سیلندر توربوشارژ اعلام نشده است. با توجه به این موضوع که مدل پایه L با قیمت 28,800 دلار و بالاترین مدل، RS با قیمت پایه 40,600 دلار به فروش می‌رسد، انتظار می‌رود شورولت برای مدل جدید قیمت پایه‌ای نزدیک به 35 هزار دلار در نظر بگیرد. لازم به ذکر است؛ بالاترین نمونه این خودرو با تمام تجهیزات سفارشی قیمتی نزدیک به 50 هزار دلار دارد.

image

مصرف سوخت ترکیبی مدل مجهز به موتور 2.5 لیتری برابر با 9.8 لیتر در هر صد کیلومتر بوده و مدل مجهز به موتور 6 سیلندر دارای مصرف سوخت ترکیبی 10.7 لیتر در هر صد کیلومتر است. در صورتی که مدل 6 سیلندر را با سیستم چهار چرخ محرک سفارش دهید، مصرف سوخت ترکیبی آن به 11.2 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد. انتظار می‌رود مصرف سوخت مدل جدید در میان این دو موتور قرار بگیرد. شورلت بلیزر 2020 ماه اکتبر وارد بازار می‌شود. انتظار می‌رود در همان ماه شاهد اعلام قیمت و همچنین مصرف سوخت این خودروی شاسی بلند باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)