خانهاخبار
Vivo Z5 با اسنپدراگون 712 و دوربین 48 مگاپیکسلی به بازار می‌آید

Vivo Z5 با اسنپدراگون 712 و دوربین 48 مگاپیکسلی به بازار می‌آید

شرکت Vivo با انتشار چند پوستر تبلیغاتی جدید به بخشی از مشخصات سخت‌افزاری تلفن هوشمند جدید خود یعنی Vivo Z5 اشاره کرد. این دستگاه با اسنپدراگون 712 به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۵/۴

شرکت ویوو می‌خواهد در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۹ مرداد) از تلفن هوشمند جدیدی به نام Vivo Z5 رونمایی کند. این دستگاه قبلا با شماره مدل V1921A در مرجع اطلاعاتی TENAA رویت شده بود و از این طریق با بخشی از اطلاعات کلیدی این گوشی آشنا شده بودیم. اما با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه، شرکت ویوو رفته‌رفته مشخصات بیشتری را از این موبایل به طور رسمی منتشر کرده است. آن‌ها چند روز پیش ظاهر این دستگاه را در چند عکس تبلیغاتی به نمایش گذاشتند، و حالا هم اطلاعات کلیدی این دستگاه با کاربران در میان گذاشته شده است.

image

در پوسترهای جدید Vivo Z5 شاهد حضور نمایشگر سوپر آمولد هستیم. در یکی از این تصاویر طرحی از اثر انگشت دیده می‌شود، بنابراین Z5 احتمالا حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد. پوستر بعدی دوربین سه‌گانه این دستگاه را نشان می‌دهد که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است و دوربین جلو هم از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

image

Vivo Z5 با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ و ۸ گیگ رم در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده بود. با این حال، شایعات حاکی از آن بودند که این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۷۱۲ مجهز می‌شود. حال امروز ویوو تایید کرده که این گوشی رسما با اسنپدراگون ۷۱۲ به بازار می‌آید.

image

تلفن هوشمند جدید ویوو باتری بزرگی با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر دارد و امروز تایید شد که این دستگاه از قابلیت شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین این محصول از درگاه شارژ USB-C استفاده خواهد کرد.

image

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت گوشی هوشمند Vivo Z5 در دسترس نیست. بر اساس اطلاعات پایگاه داده TENAA این موبایل احتمالا در دو مدل با ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید. دوربین این گوشی علاوه بر سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی هم خواهد داشت. این دستگاه از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند اما فاقد درگاه کارت حافظه است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)