خانهاخبار
مدیرعامل آنر گفت موبایل 5G این شرکت تا انتهای 2019 عرضه می‌شود

مدیرعامل آنر گفت موبایل 5G این شرکت تا انتهای 2019 عرضه می‌شود

مدیرعامل آنر در مصاحبه‌ای اعلام کرد که موبایل 5G این شرکت مطابق اعلام قبلی تا پیش از پایان سال 2019 عرضه می‌شود. این دستگاه عملکردی فوق العاده و ظاهری متفاوت خواهد داشت.
۱۳۹۸/۵/۴

ژائو مینگ، مدیرعامل آنر، چندی قبل اعلام کرد که این شرکت اولین موبایل 5G خود را تا پایان سال روانه بازار خواهد کرد. حالا او دوباره در مصاحبه‌ای بعد از معرفی سری Honor 9X تایید کرد که گوشی 5G آنر در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

این دستگاه در حال حاضر وارد فاز آزمایشی شده و توسعه آن تقریبا رو به پایان است. مینگ تصریح کرد که ۲۰۱۹ همان سالی خواهد بود که 5G وارد چین می‌شود، بنابراین آنر هم می‌خواهد جزوی از این صنعت باشد و از نسل بعدی ارتباطات نهایت استفاده را بکند.

این دستگاه از مودم 5G اختصاصی شرکت هوآوی یعنی بالونگ ۵۰۰۰ استفاده خواهد کرد. این مودم قادر است سرعتی معادل ۴.۶ گیگابیت بر ثانیه را در باند اصلی 5G و سرعت ۶.۵ گیگابیت بر ثانیه را در باند فرکانس بالای این شبکه فراهم کند.

مینگ تایید کرد که عملکرد این دستگاه استثنایی خواهد بود و طراحی آن هم استاندارد جدیدی در صنعت تولید تلفن‌های هوشمند به حساب می‌آید. احتمالا در طول ماه‌های پیش رو اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه منتشر خواهد شد، بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم که آنر چه آشی برای ما پخته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)