خانهاخبار
آمازون مشخصات گوشی هوآوی (Y9 Prime (2019 را فاش کرد

آمازون مشخصات گوشی هوآوی (Y9 Prime (2019 را فاش کرد

وب‌سایت آمازون با انتشار مشخصات مربوط به نسخه تازه از میان رده Y9 Prime تأیید کرده است که این گوشی تازه هفته آینده رونمایی می‌شود. گوشی تازه هوآوی از دوربین سلفی پاپ آپ و دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد و از مشخصات فنی جالب توجهی هم پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۵/۳

در هفته‌های اخیر بارها خبرهایی درباره احتمال رونمایی از گوشی هوشمند Huawei Y9 Prime (2019) منتشر شد. این گوشی هوآوی حالا با مشخصات کلیدی‌ و تاریخ معرفی‌اش در پایگاه آمازون افشا شده است. گوشی هوآوی Y9 Prime (2019) ظاهرا قرار است 1 اوت (10 مرداد) با دوربین سلفی پاپ آپ و همچنین دوربین اصلی سه گانه رسما رونمایی شود.

گوشی Y9 Prime (2019) هوآوی پنل نمایش LCD در ابعاد 6.59 اینچی دارد و به حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده است. به خاطر توسعه دوربین سلفی با مکانیزم پاپ آپ دیگر ناچ در این نمایشگر دیده نمی‌شود اما حاشیه نواری باریکی در قسمت پایین آن طراحی شده است. هواوی قصد دارد این گوشی تازه خود را به پردازنده موبایلی Kirin 710 و 4 گیگابایت رم مجهز کند اما حافظه داخلی حداقل آن مقدار قابل توجه 128 گیگابایت خواهد بود.

image

 

دوربین سلفی پاپ آپ در Y9 Prime (2019) لنز 16 مگا پیکسلی با پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی دارد که امکان بهینه‌سازی در جهات مختلف را پشتیبانی می‌کند. جزئیات دوربین اصلی سه گانه در پنل پشتی هنوز منتشر نشده است، اما ظاهرا یکی از دو این‌ لنزها از نوع فوق عریض خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود که در کنار لنز باکیفیت استاندارد این ماژول شاهد تعبیه لنز دیگری برای عمق تصویر باشیم.

میان رده تازه هوآوی با پورت ارتباطی USB-C و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی می‌شود اما چیپست درونی آن از امکان شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. گوشی هوآوی Y9 Prime (2019) در دورنگ سبز زمردی و آبی عرضه می‌شود اما برای دسترسی به جزئیات قیمت و همچنین بازارهای هدف آن باید تا هفته آینده منتظر بمانیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

soroosh

۱۳۹۸/۵/۴
کپی صد در صدی از اچ تی سی