خانهمقاله‌ها
راهنمای خرید گوشی‌های هوشمند 1 میلیون تا 3 میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی‌های هوشمند 1 میلیون تا 3 میلیون تومان

اگر قصد خرید گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه را داشته باشد این رده قیمتی بهترین رده قیمتی است که می‌توانید در آن گوشی‌های مقرون به صرفه‌ای را پیدا کنید که برای خرید گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.
۱۳۹۸/۵/۲

با گران شدن گوشی‌های هوشمند رده قیمتی 2 تا 3 میلیون تومان به یکی از رده‌های پرطرفدار قیمت گوشی‌های موبایل تبدیل شد که در این راهنمای خرید می‌خواهیم شما را با بهترین گوشی‌های این رنج قیمت آشنا کنیم تا اگر قصد خرید از این بازه قیمتی را دارید بتوانید با دید باز و با آگاهی بیشتر بهترین انتخاب را داشته باشید.

1 - Xiaomi Redmi 7

حدود قیمت: 2 میلیون و 950 هزار تومان

ردمی 7 یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه شیائومی است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. این گوشی جنس بدنه‌ای پلاستیکی دارد که برای این رده قیمتی خیلی عجیب نیست. جلوی گوشی صفحه‌نمایشی 6.3 اینچی از نوع IPS در نظر گرفته شده که کیفیت اچ دی دارد و با پوششی از گوریلاگلس 5 محافظت می‌شود. ردمی 7 با پردازنده اسنپدراگون 632 عرضه می‌شود که یکی از پردازنده‌های پرقدرت رده میانی بازار به حساب می‌آید. قاب پشتی میزبان 2 لنز برای دوربین اصلی است و باتری هم، که توسط درگاه میکرو یو اس بی شارژ می‌شود، ظرفیت 4000 میلی‌آمپری دارد.

بررسی تخصصی شیائومی ردمی 7

image

2 - Samsung Galaxy A10

حدود قیمت: 2 میلیون و 200 هزار تومان

گلکسی ای 10 ضعیف‌ترین عضو خانواده گلکسی ای است که طراحی‌ای بسیار مدرن‌تر از آن چیزی که باید دارد. این گوشی جلوی خودش صفحه‌نمایش 6.2 اینچی می‌بیند که بالایش ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. کیفیت این صفحه اچ‌دی در نظر گرفته شده که حدود 82 درصد از قاب جلو را به خودش اختصاص داده. از ویژگی‌های جالب توجه این گوشی باید به پشتیبانی از دو سیم‌کارت همزمان و کارت حافظه خارجی اشاره کرد که این پایین رده خوش قیمت را به انتخابی مناسبی تبدیل کرده.
image

3 - Samsung Galaxy A20

حدود قیمت: 2 میلیون و 650 هزار تومان

گلکسی ای 20 دومین عضو خانواده گلکسی ای است که جلوی خودش صفحه‌نمایشی با اندازه 6.4 اینچ و از همه مهمتر جنس سوپرامولد دارد. این صفحه به لطف حضور ناچ قطره‌ای که بالایش قرار گرفته توانسته 85 درصد از قاب جلو را به خودش اختصاص بدهد. جنس بدنه ای 20 از پلاستیک است و همین پلاستیک سبب شده تا گوشی وزن کمی داشته باشد. پردازنده گوشی ساخت سامسونگ است که اگزینوس 7884 است و 8 هسته‌ای. حضور دو لنز برای دوربین اصلی در قاب پشتی و باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپری از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این گوشی هستند.
image

4 - Samsung Galaxy M10

حدود قیمت: 2 میلیون و 700 هزار تومان

گلکسی ام 10 کوچکترین عضو خانواده پایین رده گلکسی ام به حساب می‌آید. جلوی گوشی صفحه‌نمایش 6.2 اینچی قرار گرفته و اندازه شاسی خیلی جمع و جور است و تنها 7.7 میلی‌متر ضخامت دارد. به سبب قیمت مناسبی که برای این گوشی در نظر گرفته شده جنس صفحه از سوپرامولد نیست و کیفیت اچ دی برایش در نظر گرفته شده. پردازنده 8 هسته‌ای این گوشی 14 نانومتری است و کنار خوش حافظه رم 2 و 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی می‌بیند. برای این گوشی ارزان قیمت دو لنز برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده و باتری هم ظرفیت 3400 میلی‌آمپری دارد.
image

5 - Samsung Galaxy M20

حدود قیمت: 2 میلیون و 950 هزار تومان

دومین عضو خانواده گلکسی ام این گوشی زیبا است. از المان‌های مدرن این گوشی باید به ناچ قطره‌ای در قاب جلو و دو لنز دوربین در قاب پشت اشاره کرد. پرازنده این گوشی 8 هسته‌ای که کنار خودش حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی می‌بیند و حافظه داخلی‌ای که برایش در نظر گرفته شده نیز 32 یا 64 گیگابایتی است. یکی از مشخصه‌های بارز و پررنگ این میان‌رده باتری آن است. سامسونگ از باتری‌ای با ظرفیت 5000 میلی‌امپری بهره برده تا بتوانید با خیال راحت 2 تا 3 روز بدون نیاز به شارژ با این گوشی کارهای سنگین انجام دهید.
image

6 - Huawei Y7 Prime 2019

حدود قیمت: 2 میلیون و 450 هزار تومان

این گوشی نماینده زیبای خانواده وای 7 در سال 2019 است که طراحی کاملا به روز و شیکی دارد. حضور ناچ قطره‌ای در جلوی گوشی و دو لنز برای دوربین اصلی در قاب پشتی سبب شده‌اند تا ظاهر وای 7 پرایم 2019 در کنار طراحی زیبای قاب پلاستیکی پشت کاملا به روز و زیبا باشد. دوربین اصلی لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی دارد و برای دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. در نهایت باتری 4000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع هم جزو بخش‌های قابل ذکر این گوشی هوشمند به حساب می‌آیند.

بررسی تخصصی Y7 Prime 2019

image

7 - Huawei P Smart 2019

حدود قیمت: 2 میلیون و 800 هزار تومان

خانواده پی اسمارت سال گذشته با استقبال خوبی روبرو شد و اکنون این نسل باید موفقیت نسل قبلی خودش را ادامه دهد. همانند بسیاری از گوشی‌هایی که در این لیست به آن‌ها اشاره کردیم این گوشی هم طراحی زیبایی دارد و کاملا مدرن است. ناچ در قاب جلوی گوشی و روی صفحه‌نمایش اندازه بسیار کوچکی دارد. صفحه‌نمایش در قاب جلو اندازه متوسطی دارد که برابر 6.2 اینچ است. جنس بدنه گوشی در قاب پشتی از پلاستیک است اما طراحی آن به گونه‌ای در نظر گرفته شده که حس بدی را منتقل نمی‌کند. پردازنده 8 هسته‌ای و کنارش حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی دیده می‌شود. باتری هم ظرفیت 3400 میلی آمپری دارد که توسط شارژ سریع 10 واتی شارژ می‌شود.
image

8 - Honor 10 lite

حدود قیمت: 2 میلیون و 800 هزار تومان

آنر 10 لایت در حقیقت نسخه ضعیف شده آنر 10 است. این گوشی بدون شک یکی از گوشی‌های این لیست است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. جنس بدنه هم در قاب پشتی و هم در فریم از پلاستیک است و صفحه نمایش در قاب جلو با اندازه 6.2 اینچی توانسته 83 درصد از این قاب را به خودش اختصاص بدهد و کیفیتش هم فول اچ دی است که در بین گوشی‌های رقیب مزیتی بزرگ به حساب می‌آید. دو دوربین در قاب پشتی گوشی دیده می‌شوند که طراحی زیبایی برایشان در نظر گرفته شده و با بدنه یکی شده‌اند. رنگبندی گرادیانتی که در قاب پشتی در نظر گرفته شده یکی دیگر از بخش‌های دیگر است که سبب زیبا به نظر رسیدن این گوشی هوشمند می‌شود. 
image

9 - Honor 7C

حدود قیمت: 2 میلیون و 250 هزار تومان

آنر 7 سی شاید از نظر طراحی از دیگر گوشی‌های این لیست ظاهر قدیمی‌تری دارد. این گوشی بدنه‌ای از جنس فلز دارد که برای گوشی‌ای با این رده قیمتی بسیار مناسب است و کمتر گوشی‌ای در این رنج قیمت به این ویژگی مجهز است. اندازه صفحه‌ای که جلوی گوشی قرار گرفته 6 اینچی است و کیفیت اچ دی برایش در نظر گرفته شده. پردازنده این گوشی ساخت کوآلکام است و اسنپدراگون 450 نام دارد. این پردازنده 8 هسته‌ای کنار خودش حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی می‌بیند. حضور دو لنز در قاب پشتی گوشی نشان می‌دهد آنر خیلی چیزها را فدای قیمت نکرده است. 
image

10 - Honor 7s

حدود قیمت: 1 میلیون و 600 هزار تومان

آنر 7 سی نسخه‌ای ضعیف‌تر از آنر 7 اس به حساب می‌آید که به تناسب قیمت پایین‌تری هم دارد. این گوشی در قاب جلوی خودش صفحه نمایشی از نوع LCD با کیفیت اچ دی و اندازه 5.45 اینچی دارد. به سبب ارزان بودن خبری از ناچ در قاب جلویی نیست و حاشیه‌های صفحه نمایش متوسط هستند. پردازنده دستگاه ساخت مدیاتک است و 4 هسته‌ای. مهم‌ترین مشخصه این گوشی قیمت ارزان آن است که قیمت پایین‌تری از تمام گوشی‌های این لیست دارد و در بین رقبای هم قیمتش ارزش خرید بالاتری دارد که توانسته در این لیست جای بگیرد.
image

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

علی

۱۳۹۹/۵/۱۷
ببحشید ولی قیمتا خیلی اومده بالا لیست رو باز نویسی کنید

رامین

۱۳۹۸/۸/۱۰
داداش الان قیمتها افت کرده لیستتو بروز کن

AliReza_S7

۱۳۹۸/۸/۶
تاسف باره...گوشی 1.300 میلیونی شده 3 میلیون...پول زوره...و همچنین میمونه و پایین نمیاد حداکثر در حد 400 یا 500 هزار تومن

شاه

۱۳۹۸/۶/۲
آخ آخ داداش حرف دل منو زدی!

علیرضا

۱۳۹۸/۵/۲۲
فعلا باید بسوزیم و بسازیم عزیزم