خانهاخبار
دستبند هوشمند Honor Band 5 با قیمت 28 دلار معرفی شد

دستبند هوشمند Honor Band 5 با قیمت 28 دلار معرفی شد

دستبند جدید شرکت آنر با نام Honor Band 5 در دو نسخه با قیمت پایه 28 دلار معرفی شد. این دستگاه نمایشگری 0.95 اینچی دارد و باتری آن تا 14 روز دوام می‌آورد.
۱۳۹۸/۵/۳

دستبند هوشمند جدید آنر با نام Honor Band 5 رسما معرفی شد. قیمت این محصول برای مدل استاندارد ۲۸ دلار است و در مدل مجهز به NFC به ۳۲ دلار می‌رسد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

این نسخه هم مثل نسخه قبلی دستبند هوشمند آنر نمایشگری رنگی از نوع OLED با اندازه ۰.۹۵ اینچ و رزولوشن ۱۲۰ در ۲۴۰ پیکسل دارد. از روی این نمایشگر می‌توانید پیامک بخوانید و به چند پیام‌رسان مثل WeChat و QQ دسترسی داشته باشید. گفته می‌شود که باتری این دستگاه می‌تواند تا ۱۴ روز دوام بیاورد.

image

آنر بند ۵ مثل گذشته از سیستم اپتیکال ردیابی ضربان قلب استفاده می‌کند که حالا کمی پیشرفته‌تر شده است. علاوه بر این، سنسور SpO2 روی این نسخه قرار داده شده که می‌تواند میزان اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند.

دستبند سلامتی جدید آنر تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است و ۱۰ حالت ورزشی دارد. برای مثال یکی از این حالت‌ها در هنگام شنا می‌تواند فعالیت‌های بدنی شما را اندازه‌گیری کند.

نسخه استاندارد آنر بند ۵ از امروز با قیمت ۲۸ دلار در چین عرضه شده و نسخه NFC هم با قیمت ۳۲ دلار از ۲۹ ژوئیه (۷ مرداد) به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)