خانهاخبار
گزارش جدید از مشخصات گلکسی نوت 10: اسنپدراگون 855 پلاس؟

گزارش جدید از مشخصات گلکسی نوت 10: اسنپدراگون 855 پلاس؟

در گزارش جدید افشاگر معروف، ایوان بلس، اعلام شده که گلکسی نوت 10 سامسونگ از پردازنده جدید کوآلکام یعنی اسنپدراگون 855 استفاده خواهد کرد و 100 میلی آمپر باتری بیشتر خواهد داشت.
۱۳۹۸/۵/۳

ساعاتی قبل در خبری اعلام شد که مشخصات احتمالی خانواده گلکسی نوت ۱۰ چه خواهد بود و ظرفیت باتری این سری چقدر است، اما اکنون افشاگر معروف دنیای موبایل، ایوان بلَس با شناسه @evleaks، اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار داده که البته کمی با گزارش قبلی در تناقض است. طبق اعلام منابع او، ظرفیت باتری نوت ۱۰ برابر ۳۶۰۰ میلی آمپر است. این ظرفیت حدود ۱۰۰ میلی آمپر بیشتر از گزارش قبلی است که البته می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این دستگاه باشد.

بلس می‌گوید گلکسی نوت ۱۰ نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع AMOLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز دارد. این دستگاه در مدل پایه ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت. در حالی که در گزارش قبلی گفته شده بود که نوت ۱۰ با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید.

علاوه بر این، اگرچه برخی شایعات اعلام کرده بودند که نباید در گلکسی نوت ۱۰ منتظر حضور پردازنده جدید کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس باشیم، ولی بلس می‌گوید این پردازنده روی نسل بعدی پرچمدار گلکسی نوت قرار می‌گیرد.

همچنین، علی‌رغم آن که پیش‌بینی می‌شد که فقط گلکسی نوت ۱۰ پلاس شارژر ۴۵ واتی داشته باشد، ولی بلس مدعی است که نوت ۱۰ عادی هم این قابلیت را به همراه شارژ بیسیم معکوس ۱۵ واتی خواهد داشت. طبق اعلام او، نوت ۱۰ پلاس شکاف کارت حافظه دارد بنابراین ممکن است نوت ۱۰ عادی چنین قابلیتی نداشته باشد. هر دو دستگاه مشخصا از قلم S Pen استفاده می‌کنند و بلس تایید کرده که مدل پلاس نمایشگری ۶.۸ اینچی با باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری دارد.

image

در کنار ایوان بلس، افشاگر مشهور @onleaks هم اعلام کرده که نوت ۱۰ در اکثر بازارها از پردازنده اگزینوس ۹۸۲۵، دوربین سه‌گانه ۱۲ + ۱۶ + ۱۲ مگاپیکسلی، فضای ذخیره‌سازی UFS 3.0 و شارژر سریع ۲۵ واتی استفاده می‌کند.

به گفته او، گلکسی نوت ۱۰ پلاس در مدل پایه خود ۸ + ۲۵۶ گیگ رم و حافظه داخلی خواهد داشت و در بخش دوربین هم سنسورهایی مثل مدل عادی دارد که البته یک سنسور ToF به آن اضافه شده است. این مدل نیز از فضای ذخیره‌سازی UFS 3.0 و شارژر ۲۵ واتی استفاده می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد که اگر می‌خواهید از قابلیت شارژ ۴۵ واتی استفاده کنید، باید شارژر مخصوص این کار را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)