خانهاخبار
آپدیت جدید، مشکلات دوربین ذنفون 6 را برطرف می کند

آپدیت جدید، مشکلات دوربین ذنفون 6 را برطرف می کند

مسئولان ایسوس قصد دارند تا با ارائه آپدیت های نرم افزاری، قابلیت های دوربین چرخشی Zenfone 6 را افزایش دهند.
۱۳۹۸/۵/۳

همان طور که می دانید، گوشی هوشمند ذن فون 6 یکی از محصولات ویژه در دنیای تکنولوژی به حساب می آيد، چرا که دوربین این دستگاه قابلیت چرخش و قرارگیری در هر زاویه ای را داراست که به عنوان یک ویژگی اختصاصی به حساب می آید. آپدیت جدیدی که به تازگی عرضه شده، قصد دارد تا ایرادات آن را بر طرف کرده و برخی ویژگی های دیگر را به آن اضافه نماید.

زمانی که به لیست تغییرات یا Changelog آپدیت جدید ( با شماره ساخت 16.1220.1906.167) نگاه می اندازیم، می بینیم که اکثر موارد به دوربین معطوف شده است.

بعد از نصب آپدیت جدید، سرعت چرخش دوربین در هر زاویه ای کاملا یکسان خواهد بود و چرخش 180 درجه نیز به صورت کامل انجام می شود. برخی کاربران سرعت کم یا عدم چرخش 180 درجه را روی دستگاه خود شاهد بودند. دکمه دوربین نیز با نصب آپدیت جدید، در صفحه اول تنظیمات سریع در دسترس خواهد بود.

سنسور لرزشگیر دوربین در هنگام ضبط ویدئو، عملکرد بهتری را داراست و در حالت Super Night نیز سرعت و دقت پردازش اطلاعات بالاتر رفته و به این ترتیب، شاهد تصاویر با کیفیت تری هستیم.

در کنار این تغییرات در زمینه دوربین، شاهد کاهش مصرف باتری و بالا رفتن کیفیت مکالمات هستیم. در نهایت نیز تغییراتی در زمینه بهبود ویژگی های نرم افزاری و سیستم عامل رخ داده که تجربه استفاده از Zenfone 6 را تا حد مطلوبی افزایش می دهد. 

آپدیت جدید به صورت OTA به مرور برای دستگاه ها با سریال نامبر مختلف عرضه می شود، لذا باید در این زمینه صبور باشید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)