خانهاخبار
گوشی هوآوی Nova 5i Pro چهارم مرداد عرضه می‌شود

گوشی هوآوی Nova 5i Pro چهارم مرداد عرضه می‌شود

هوآوی با انتشار ویدیویی در ویبو اعلام کرد که گوشی هوشمند Nova 5i Pro را در تاریخ 4 مرداد روانه بازار می‌کند. انتظار می‌رود که این دستگاه در برخی بازارها با نام Mate 30 Lite عرضه شود.
۱۳۹۸/۵/۳

هوآوی ویدیویی جدیدی را در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته که تاریخ عرضه تلفن هوشمند Nova 5i Pro را ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) اعلام می‌کند. این غول بزرگ چینی فرآیند پیش‌خرید دستگاه مذکور را از جمعه همین هفته آغاز کرده است.

سری Nova 5i حدود یک ماه پیش رسما معرفی شد. پیش از مراسم رونمایی شایعاتی شنیده می‌شد مبنی بر این‌که ممکن است دستگاه دیگری به نام Nova 5i Pro هم توسط این شرکت معرفی شود. حالا امروز رسما اعلام شد که هوآوی تا چند روز دیگر این دستگاه را روانه بازار خواهد کرد.

در ویدیوی تبلیغاتی Nova 5i Pro دستگاهی را می‌بینیم که در آن نمایشگری با دوربین سلفی حفره‌ای دیده می‌شود. این دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است. در قاب پشتی این گوشی دوربینی چهارگانه قرار دارد که لنز اصلی آن یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی است. عضو جدید خانواده Nova 5 از پردازنده Kirin 810 استفاده می‌کند و از ۴ مرداد رسما وارد بازار می‌شود. در همان روز قرار است از اولین تلفن هوشمند 5G هوآوی به نام میت 20 ایکس 5G هم رونمایی شود.

مشخصات هوآوی Nova 5i Pro

image

مشخصات هوآوی نووا 5i پرو قبلا در مرجع اطلاعاتی TENAA رویت شده بود. ابعاد این دستگاه ۱۵۶.۱ در ۷۳.۹ در ۸.۳ میلی متر و وزن آن ۱۷۸ گرم است. این دستگاه در سه رنگ مشکی شبانه جادویی، سبز زمردین و شفقی به بازار می‌آید. نووا 5i پرو نمایشگری ۶.۲۶ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل دارد.

این گوشی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند و از قابلیت شارژ سریع برخوردار است. نووا 5i پرو در دو مدل با ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند که از طریق رابط کاربری EMUI 9 در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

دوربین عقب گوشی ۴ سنسور دارد که شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور کمکی ۲ مگاپیکسلی است. حسگر اثر انگشت فیزیکی در قاب پشتی این موبایل قرار گرفته است. انتظار می‌رود که Nova 5i Pro در بعضی بازارها تحت عنوان Mate 30 Lite روانه بازار شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیر

۱۳۹۸/۵/۵
این همه مدت گذشته هنوز هیچ گوشی با صفحه نمایش oled و دوربین حفره ای نه از هواوی و نه هیچ شرکت دیگری معرفی نشده همه Lcd هستن! انگار تکنولوژی تولید این نوع صفحه فقط در انحصار سامسونگ و S10 میباشد