خانهاخبار
شایعات جدید، رزولوشن و ظرفیت باتری گلکسی نوت 10 را افشا کرد

شایعات جدید، رزولوشن و ظرفیت باتری گلکسی نوت 10 را افشا کرد

رفته رفته به شانزدهم مرداد، یعنی تاریخ رویداد Unpacked سامسونگ نزدیک می شویم و اخبار و شایعات پیرامون محصول آینده این شرکت در حال افزایش است.
۱۳۹۸/۵/۳

همان طور که می دانید، سامسونگ قرار است تا در روز شانزدهم مرداد و طی برگزاری رویدادی به نام Unpacked، از محصول جدید خود با نام گلکسی نوت 10 و Galaxy Note 10 پلاس رونمایی کند. به این ترتیب هر روز شاهد درز شایعات و اطلاعات مختلفی هستیم که امروز نیز از این قضیه مستثنی نیست.

بر اساس شایعاتی که از کشور یونان به گوش می رسد، ظاهرا مسئولان سامسونگ تصمیم گرفته اند تا یک عقب گرد در زمینه رزولوشن صورت داده و از QHD پلاس در نوت 9 به فول اچ دی پلاس در نوت 10 برسند. سایز نمایشگر این دستگاه 6.3 اینچ بوده، وزن دستگاه 168 گرم، ظرفیت باتری 3500 میلی آمپر ساعت و رنگ قرمز در کنار رنگ های دیگر، مشخصات پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ را شامل می شود.

شایعات همچنین حاکی از آن است که مدل بزرگتر، یعنی نوت 10 پلاس از نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن QHD پلاس، باتری 4300 میلی آمپر ساعتی، حافظه داخلی پیش فرض 256 گیگابایتی، رم 12 گیگابایتی برخوردار خواهد بود و وزن آن نیز 198 گرم است. از جمله دیگر مواردی که باعث تغییر میان دو دستگاه می شود، سنسور ToF است که در کنار دوربین سه گانه قرار دارد. رنگ بندی آن نیز سفید، مشکی و نقره ای جادویی پیش بینی شده است.

قلم S Pen روی هر دو مدل از جسچرهای لمسی (به عنوان مثال هنگام سوایپ کردن در گالری برای مشاهده عکس ها) بهره می برد و هنگام اجرای عملیاتی مانند هایلایت کردن، صداهای جذابی را تولید می کند. دوربین جلوی این محصولات به تکنولوژی حالت شب مجهز بوده و از قابلیت Live Focus هنگام فیلم برداری بهره می برد. همچنین ویژگی جذاب zoom audio نیز روی این دو دستگاه قرار گرفته که به کاربر کمک می کند تا با زوم کردن روی قسمتی از تصویر در حال پخش، صدای آن بخش را بلندتر و واضح تر بشنود. به این ترتیب صدای بخش زوم شده تقویت شده و صدای سایر نقاط کاهش پیدا می کند.

طبق شایعات پیشین، نوت 10 و Note 10 پلاس به ترتیب از شارژر 25 و 45 واتی پشتیبانی می کنند، اما متأسفانه شارژر 45 واتی در جعبه نوت 10 پلاس یافت نشده و باید هزینه جداگانه برای خریداری آن بپردازید.

در نهایت، باید به این موضوع اشاره کنیم که رندرهای منتشر شده از این گوشی هوشمند صحت داشته و دکمه بیکسبی از محصول آینده سامسونگ حذف می شود. به این ترتیب کارایی آن با دکمه پاور مخلوط شده و برای دسترسی به آن، باید دکمه پاور را به مدت طولانی نگه دارید.

تمامی این شایعات در حالی پخش شده که حدودا دو هفته تا مراسم Unpacked سامسونگ باقی مانده است. لذا باید منتظر ماند و دید که کدام یک از این موارد در محصول نهایی جای گرفته است.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سید سامان سلطانیان

۱۳۹۸/۵/۳
به نظر من اگر رزولوشین رو بیاره پایین هیچکس نمیخره میرن سراغ گوشی های دیگه و فکر کنم اصلا همچین کاریو نمیکنه و این شایعه ای بیش نیست چون بررسی دارم میکنم که هیچ سایتی درین باره نگفته و تا بوده نوت همیشه یکسان بوده با گالاکسی برچم دارش

Amin

۱۳۹۸/۵/۳
قابل توجه فن های سامی، که از رزولوشن p30 pro ایراد میگرفتن...
???