خانهاخبار
گوشی Red magic 3S شرکت nubia قرار است از پردازنده +snapdragon 855 بهره ببرد

گوشی Red magic 3S شرکت nubia قرار است از پردازنده +snapdragon 855 بهره ببرد

پردازنده snapdragon 855+ یکی از قدرتمندترین پردازنده‌ها در حوزه گوشی‌های هوشمند است و شرکت‌های تولیدکننده در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر گوشی‌های پرچم‌دار خود را به آن مجهز کنند
۱۳۹۸/۵/۳

چندی پیش شرکت ایسوز گوشی ROG PHONE 2 را معرفی می‌کرد. این گوشی هوشمند اولین دیوایسی محسوب می‌شود که پردازنده +snapdragon 855 در آن استفاده شده است. با این حال گزارش شده که این گوشی تا ماه سپتامبر به بازار عرضه نمی‌شود، در هر حال برای تایید این خبر باید تا برگزاری مراسم معارفه در چین صبر کرد. شرکت nubia نیز با تیزری اعلام کرد که یک گوشی هوشمند با پردازنده snapdragon 855+ در دست ساخت دارد. حتی در تیزری که منتشر شد نام گوشی Red magic 3s درج شده بود هرچند با اطلاعاتی که به دست آمده نام رسمی این گوشی به زودی اعلام می‌شود.

با توجه به توییتی که یک کاربر منتشر کرده، گوشی مجهز به پردازنده snapdragon 855+ شرکت nubia قرار است با نام red magic 3s عرضه شود. این نام به نظر مناسب می‌رسد و جنبه زیبایی بیشتری نسبت به افزودن پسوند plus دارد زیرا پسوند پلاس برای نسخه های بزرگ‌تر از نسخه اصلی استفاده می‌شود اما در این مدل تنها پردازنده ارتقا یافته است.

البته این اطلاعات همچنان تایید نشده است و باید کماکان منتظر ماند. همچنین نمی‌توان گفت که nubia به غیر از پردازنده تغییرات دیگری در این نسخه نسبت به نسخه استاندارد اعمال کند.

شرکت nubia هنوز تاریخ معرفی این گوشی را اعلام نکرده است اما امیدوار هستیم که این گوشی هر چه زودتر معرفی شود و برای خرید آن نیازی نباشد تا ماه سپتامبر صبر کرد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)