خانهاخبار
صدور مجوز برای گوشی لنوو K10

صدور مجوز برای گوشی لنوو K10

پایگاه رگولاتوری تایلند برای یک گوشی لنوو به نام K10 مجوز صادر کرده است و با توجه مشخصات آن به نظر می‌رسد که به زودی شاهد معرفی یک میان رده تازه خواهیم بود. علاوه بر این، انتظار می‌رود میان رده دیگری از این خانواده تحت عنوان K10 Note در کنار نسخه استاندارد رونمایی شود.
۱۳۹۸/۵/۲

سری Lenovo K از گوشی‌های هوشمند برند لنوو را باید خانواده رایج و قدیمی اما پردردسر بخوانیم. مدل‌های قدیمی این خانواده در عرضه خود موفق عمل کرده‌اند اما متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد روند نامنسجمی در این باره هستیم. لنوو گوشی‌های خانواده K5 را با توجه به این موضوع دوباره معرفی کرد که مدل‌های قبلی این سری در سال 2016 اولین بار روانه بازار شده بودند. در کنار این موارد باید اشاره کنیم که لنوو همچنین گوشی K5 Note خود را تحت عنوان K9 Note در بازار هند عرضه کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که کمپانی لنوو قصد دارد این روند را ادامه دهد و امسال احتمالا شاهد رونمایی از K10 خواهیم بود.

image

 

گوشی لنوو K10 اخیرا از رگولاتوری تایلندی NBTC موفق به دریافت مجوز شده است. اسناد صدور این مجوز در فضای وب منتشر شده و برخی مشخصات گوشی تازه لنوو را افشا کرده است. گوشی لنوو با شناسه XT2025-3 توسعه یافته است اما در مجوز آن مشخصا اشاره شده که قرار است تحت نام تجاری K10 معرفی شود. این مجوز همچنین نشان می‌دهد که گوشی لنوو K10 توسط بخش موتورولا در آمریکا تولید شده است. البته این موضوع با توجه به شباهت شناسه K10 به سایر گوشی‌های برند موتورولت اصلا تعجب برانگیز نیست.

در اوایل ماه جاری میلادی یک گوشی مرموز برند موتورولا با شناسه XT2025-1 توانست مجوز ساخت از FCC دریافت کند. حالا با توجه به مجوز پیش رو انتظار می‌رود که نسخه‌ای از گوشی لنوو K10 باشد . با توجه به صدور مجوز FCC برای آن شاید تحت عنوان Moto E6 از برند موتورولا برای برخی بازارها معرفی شود.

image

 

در مجوز FCC برای گوشی موتورولا با شناسه XT2025-1 به 2 تا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی پیش فرض اشاره شده است. این گوشی همچنین باتری 3000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی دارد و با توجه به این مشخصات انتظار می‌رود که نوعی میان رده سطح بالا باشد که اتفاقا این روزها ترند روز دنیای موبایل شده است و بسیاری از سازندگان در تلاش برای رقابت در این بخش هستند. مشخصات مذکور براساس فهرست مجوز FCC بسیار شبیه به مشخصات گوشی‌های Moto E موتورولا به نظر می‌رسد. این مشخصات فنی قطعا چیزی بیش از گوشی پایین رده و سطح پایین است اما به پای پرچمداران امروزی هم نمی‌رسد.

image

 

مشخصات فنی منتسب به گوشی لنوو K10 Note

همان‌طور که گفتیم، مجوز رگولاتوری تایلند برای K10 صادر شده و ممکن است به زودی شاهد رونمایی از این گوشی تازه لنوو در کنار مدل K10 Note باشیم. گوشی K10 Note همچنین ماه گذشته در پایگاه‌های NBTC و IMDA سنگاپور دیده شد. K10 Note برخلاف مدل استاندارد K10 ما را به یاد گوشی دیگری به نام Z6 Youth می‌اندازد و در شناسه فنی هم کاملا با آن یکسان است. گوشی لنوو K10 Note پنل نمایش 6.3 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس، حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از دوربین اصلی سه گانه با لنزهای 16، 8 و 5 مگا پیکسلی بهره می‌برد. پنل نمایش این گوشی با ناچ قطره‌ای توسعه یافته و دوربین سلفی تکی 16 مگا پیکسلی هم در این ناچ تعبیه می‌شود. K10 Note همچنین از حسگر فیزیکی اثرانگشت و NFC برخوردار است. این گوشی میان رده توانمند از باتری 4050 میلی آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد و از امکان شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۵/۳
نامش آدم رو یاد زنده یاد Sony Ericson K810 میندازه