خانهاخبار
اطلاعات بیشتری درباره دوربین 64 مگاپیکسلی ردمی منتشر شد

اطلاعات بیشتری درباره دوربین 64 مگاپیکسلی ردمی منتشر شد

شرکت ردمی امروز اطلاعات بیشتری را درباره دوربین جدید 64 مگاپیکسلی خود به اشتراک گذاشت تا مخاطبان درک بهتری نسبت به ویژگی‌های این دوربین داشته باشند.
۱۳۹۸/۵/۲

در حال حاضر در دوران وفور تلفن‌های هوشمندی هستیم که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دارند، اما کم‌کم زمان آن رسیده تا شرکت‌ها به سمت استفاده از لنزهای ۶۴ مگاپیکسلی بروند. بر همین مبنا، روز گذشته شرکت ردمی در پستی در شبکه اجتماعی ویبو نمونه تصویری از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خود را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که صنعت موبایل به‌زودی رسما وارد عصر تلفن‌های ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود.

بسیار معتقدند که اولین تلفن هوشمند ردمی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تصاویری با رزولوشن ۹۲۴۸ در ۶۹۳۶ پیکسل خواهد داشت و اندازه آن‌ها ۲۰ مگابایت خواهد بود.

حالا امروز این شرکت اطلاعات بیشتری را از این دوربین با مخاطبان خود در میان گذاشته است. بدین واسطه ردمی تایید کرده که تلفن هوشمند جدید آن‌ها دوربین چهارگانه خواهد داشت که سنسور اصلی این دوربین سنسوری ۶۴ مگاپیکسلی است. آن‌ها اضافه کردند که اندازه هر تصویر ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود و رزولوشن آن از تلویزیون‌های 8K فراتر می‌رود، این یعنی احتمالا با باکیفیت‌ترین خروجی دوربینی طرف خواهیم بود که تاکنون در صنعت موبایل دیده شده است.

اگرچه این شرکت چیزی در خصوص برند سنسور خود نگفته، اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که موبایل ردمی با سنسور ISOCELL Bright GW1 سامسونگ به بازار می‌آید و از فناوری تتراسل و الگوریتم ریموزائیک استفاده می‌کند که می‌تواند در محیط‌های کم‌نور با ادغام چهار پیکسل تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی بسازد. یکی از این چهار پیکسل مربوط به افزایش نور صحنه است.

به‌علاوه، این سنسور از فناوری ISOCELL Plus پشتیبانی می‌کند که می‌تواند نشت نور را کاهش دهد. سنسور مذکور به HDR لحظه‌ای با قابلیت حداکثر ۱۰۰ دسیبل مجهز است که باعث می‌شود رنگ‌ها غنی‌تر جلوه پیدا کنند. سنسور ISOCELL Bright GW1 از فناوری DCG هم پشتیبانی می‌کند تا بتواند نور ورودی را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل کند. این قابلیت به سنسور سامسونگ اجازه می‌دهد تا FWC را بهینه‌سازی کرده و بتواند بهتر از قبل در محیط‌های پرنور جمع‌آوری نور داشته باشد.

سوای از ردمی، برندهای دیگری از جمله سامسونگ و Realme هم به دنبال تولید گوشی با برخورداری از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی هستند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)