خانهاخبار
آئودی SQ7 TDI مدل 2020 با طراحی جدید از راه رسید

آئودی SQ7 TDI مدل 2020 با طراحی جدید از راه رسید

آئودی SQ7 TDI مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو به یک موتور 8 سیلندر دیزلی با گشتاور 900 نیوتن متر مجهز شده است.
۱۳۹۸/۵/۱

آئودی SQ7 اولین خودروی گروه فولکس واگن با موتور 8 سیلندر 4 لیتری TDI بود که در مارس 2016 در معرض دید عموم قرار گرفت. پس از این محصول، چندین خودروی دیگر شامل بنتلی بنتایگا دیزل، فولکس واگن توارگ و آئودی SQ8 به این موتور غول پیکر مجهز شدند. حال این موتور دوباره در مدل جدید خودروی آئودی SQ7 مورد استفاده قرار گرفته است. این خودرو مانند فیس لیفت آئودی Q7 بهبودهایی را در طراحی خود تجربه کرده است. این خودرو از طراحی جدیدی برای چراغ‌های جلو و عقب خود بهره می‌برد که آن را بیش از پیش شبیه به تولیدات اخیر سازنده آلمانی خود می‌کند.

image

در بخش پشتی آئودی SQ7 TDI مدل 2020 شاهد حضور 4 خروجی اگزوز هستیم. چراغ‌های این بخش توسط یک نوار کرومی رنگ به هم متصل شده‌اند. محافظ پایینی بخش عقب بهبود پیدا کرده که البته بسیاری از افراد متوجه تغییر چنین بخشی نمی‌شوند. در صورتی که به یک خودروی اسپرت‌تر و جذاب‌تر علاقه داشته باشید، می‌توانید از Audi Exclusive Program استفاده کنید. این خودروی آلمانی به رینگ‌های 20 اینچی مجهز شده است. خریدار می‌تواند برای خودروی خود کالیپرهای ترمز قرمز و یا مشکی رنگ را سفارش دهد. دیسک ترمزهای جلو 15.7 اینچی و عقب 14.6 اینچی است. خریدار می‌تواند آئودی SQ7 TDI مدل 2020 را با رینگ کربن سرامیکی نیز سفارش دهد که در جلو 16.5 اینچی و در عقب 14.6 اینچی است.

image

این خودروی شاسی بلند به یک موتور 8 سیلندر 4 لیتری مجهز شده که یک کمپرسور برقی به توربوشارژر دوقلو آن کمک می‌کند. این موتور غول پیکر قادر به تولید 429 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور است. این گشتاور در دور موتور 1250 دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می‌گیرد که باعث می‌شود سرعت آن در مدت زمان 4.8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت تنظیم شده است.

image

این خودرو مانند فیس لیفت آئودی Q7 با تغییرات زیادی در کابین خود همراه شده است. در فضای داخلی این محصول شاهد حضور دو نمایشگر هستیم که یکی از آن‌ها برای کنترل سیستم تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خودرو همچنین به جدیدترین کیلومترشمار دیجیتال سازنده خود مجهز شده است که از ویژگی‌های مخصوص آئودی SQ7 بهره می‌برد. این خودرو در روزهای آینده در بازارهای اروپایی برای فروش عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو در آلمان برابر با 94,900 یورو است. در صورتی که خواهان سفارش آن با سه ردیف صندلی باشید، باید حداقل 96,420 یورو در حساب بانکی خود پول داشته باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)