خانهاخبار
هوآوی میت 30 لایت در تصاویر زنده رویت شد

هوآوی میت 30 لایت در تصاویر زنده رویت شد

امروز تصاویر زنده‌ای از تلفن هوشمند Mate 30 Lite منتشر شده که اطلاعات و شایعات قبلی پیرامون این دستگاه را تایید می‌کند.این گوشی در چین با نام Nova 5i Pro معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۵/۱

یکی افشاگران معروف چینی به نام Wang Fenjin به تازگی تصاویر واضح و پرجزئیات از میت ۳۰ لایت را در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده است. این گوشی که چند روز پیش در مرجع اطلاعاتی TENAA ثبت شده بود، قرار است به عنوان Nova 5i Pro در چین به فروش برسد.

این تصاویر تایید می‌کند که میت ۳۰ لایت نمایشگری ۶.۲۶ اینچی با دوربین سلفی حفره‌ای و دوربین عقب چهارگانه خواهد داشت. علاوه بر این، همان طور که می‌بینید، بدنه پشتی این دستگاه حالتی بافتی-شکل دارد که مثل سری میت ۲۰ است. سنسورهای دوربین عقب میت ۳۰ لایت از سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

image

این گوشی از پردازنده Kirin 810 استفاده می‌کند که اولین بار همزمان با Nova 5 معرفی شد. میت ۳۰ لایت دارای ۶/۸ گیگ رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه داخلی خواهد بود و ظرفیت باتری آن ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت است.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها، نسخه چینی این گوشی که با نام Nova 5i Pro فروخته می‌شود احتمالا در ماه اوت عرضه خواهد شد، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که میت ۳۰ لایت هم در همان حوالی یا ابتدای ماه سپتامبر معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

بنیامین

۱۳۹۸/۵/۱
خیلی حیفه با این همه مشخصات خوب،سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر نداره

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۵/۱
فقط "نسخه‌ی پرو"✅ مشخصاً P30pro
که نه تنها یک گوشی نیست بلکه یک "شاخ" هم هست.
چون با نسخه‌ی لایت توی مجالس جلوی جمع کم میاری! دیده نمیشی یعنی..
مخصوصاً الان که قبلِ ماه‌محرم بساط‌عروسی‌ها بپاست. همه با گوشی و ماشین می‌خوان پُز بدن، و اونجاست که مدل‌پرو سربلندت میکنه? ولی اگه لایت داشته باشی مجبوری درش نیاری، بذاریش سایلنت و حفظ‌ آبرو کنی