خانهاخبار
تصاویر تبلیغاتی رسمی Vivo Z5 منتشر شد

تصاویر تبلیغاتی رسمی Vivo Z5 منتشر شد

مدیر محصول شرکت Vivo تصاویر تبلیغاتی رسمی تلفن هوشمند جدید این کمپانی یعنی Vivo Z5 را منتشر کرد. این دستگاه در تاریخ 9 مرداد معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۵/۱

حدود دو هفته پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که اطلاعات تلفن هوشمند جدیدی از شرکت Vivo با شماره مدل V1921A در مرجع اطلاعاتی TENAA رویت شده و این دستگاه قرار است در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۹ مرداد) در شهر پکن معرفی شود. اکنون مدیر محصول این شرکت اولین تصاویر رسمی از گوشی جدید خود را که با نام Vivo Z5 روانه بازار خواهد شد منتشر کرده است. در این تصاویر رنگ‌های مختلفی از این محصول را می‌بینیم که دوربینی سه‌گانه روی آن به چشم می‌خورد.

به لطف اطلاعات منتشره از TENAA، از قبل می‌دانستیم که Vivo Z5 نمایشگری ۶.۳۸ اینچی از نوع آمولد با کیفیت +FHD دارد که با توجه به عدم حضور حسگر اثر انگشت فیزیکی احتمال داده می‌شود این سنسور به زیر صفحه منتقل شده باشد. دوربین اصلی Z5 سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود که در کنار دو سنسور ۸ و ۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

image

در این تصاویر دکمه‌ای اختصاصی برای دسترسی به دستیار شخصی ویوو یعنی Jovi را می‌بینیم که این بار در یک گوشی غیرپرچمدار قرار گرفته است. این دکمه روی سمت چپ بدنه مشاهده می‌شود، در حالی که در سمت راست بدنه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور تعبیه شده است.

پنل پشتی Vivo Z5 از جنس شیشه است و در سه رنگ سبز، بنفش و آبی آسمانی به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)