خانهاخبار
پتنت جدید ZTE موبایلی با دو نمایشگر را نشان می‌دهد

پتنت جدید ZTE موبایلی با دو نمایشگر را نشان می‌دهد

اخیرا پتنتی از شرکت ZTE منتشر شده است که موبایلی با دو نمایشگر را نشان می‌دهد. نمایشگر ثانویه این دستگاه در پشت بدنه قرار گرفته تا احتمالا به عنوان دوربین سلفی استفاده شود.
۱۳۹۸/۴/۳۱

سال ۲۰۱۸ سال خوشایندی برای شرکت ZTE نبود چون این شرکت درگیر منازعات بسیاری با آمریکا شد و کار تا آن‌جا بالا گرفت که احتمال توقف فعالیت‌های این کمپانی مطرح گردید. اما آن‌ها به هر حال از این بحران عبور کردند و در این مدت به توسعه فناوری‌های جدید ادامه دادند. این شرکت در ماه ژوئیه ۲۰۱۸ پتنتی از یک طرح جالب برای تلفن‌های هوشمند را به ثبت رسانده بود که این پتنت هفته گذشته منتشر شد. در این طرح تصویری از موبایلی با نمایشگر تمام صفحه در جلو دیده می‌شود و در عقب هم نمایشگری کوچک و ثانویه وجود دارد.

در این پتنت بخش جلویی دستگاه تقریبا به طور کامل با پنل نمایش پوشانده شده و حاشیه چندانی اطراف آن دیده نمی‌شود. با این حساب می‌توان پیش‌بینی کرد که نسبت صفحه به بدنه آن حدود ۹۵ درصد باشد. حال با توجه به این که اثری از دوربین سلفی در این پتنت دیده نمی‌شود، آیا می‌توان احتمال داد که این دوربین به زیر صفحه منتقل شده باشد؟

image

در بدنه پشتی دستگاه نمایشگر ثانویه‌ای به شکل مربع به چشم می‌خورد که وجود این نمایشگر ثانویه می‌تواند حاکی از آن باشد که ZTE اصلا نمی‌خواهد در این دستگاه دوربین سلفی داشته باشد. چون همان دوربین قدرتمند عقب می‌تواند با کمک نمایشگر ثانویه‌ای که مشاهده می‌کنید به عنوان دوربین سلفی مورد استفاده قرار بگیرد.

طراحی بدنه پشتی دستگاهی که در این پتنت می‌بینید شبیه به موبایل Meizu PRO 7 Plus است که آن هم نمایشگر ثانویه‌ای در پایین دوربین دوگانه افقی خود داشت. نمایشگر ثانویه آن دستگاه می‌توانست به عنوان نمایاب دوربین و نمایش نوتیفیکیشن‌ها استفاده شود.

در پتنت موبایل ZTE دستگاهی با دوربین سه‌گانه را می‌بینیم که چینش عمودی دارد و زیر آن یک فلش LED قرار گرفته است. در لبه سمت راست گوشی دکمه پاور و دکمه‌های افزایش و کاهش صدا قرار دارد و در سمت چپ آن درگاه سیم کارت دیده می‌شود. علاوه بر این، لبه پایینی دستگاه میزبان درگاه USB-C و بلندگوهای خارجی است، با این حال اثری از جک ۳.۵ میلی متری هدفون دیده نمی‌شود و در بخش بالایی گوشی هم فقط حفره‌ای برای میکروفون وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)