خانهاخبار
تصاویر زنده گوشی ارزان قیمت Vivo Y90 منتشر شد

تصاویر زنده گوشی ارزان قیمت Vivo Y90 منتشر شد

ساعاتی پیش دو تصویر جدید از گوشی ارزان قیمت Vivo Y90 منتشر شد که در آن دو مدل از رنگ‌های این دستگاه دیده می‌شود. قیمت پایه این دستگاه احتمالا حدود 100 دلار خواهد بود.
۱۳۹۸/۴/۳۱

گزارشات اخیر حاکی از آن است که شرکت Vivo به‌زودی می‌خواهد تلفن هوشمند ارزان قیمتی به نام Vivo Y90 را در هند عرضه کند. حالا امروز تصاویر زنده این گوشی در فضای اینترنت پخش شده که دو نسخه از رنگ‌های مختلف این دستگاه را نشان می‌دهد.

در این دو تصویر زنده موبایل Vivo V90 را می‌بینیم که نمایشگری با ناچ قطره‌ای در بالای دیده می‌شود. حاشیه پایین صفحه کمی ضخیم به نظر می‌رسد. گوشی جدید Vivo در تصاویر زیر در دو رنگ سیاه و نقره‌ای قابل مشاهده است و جنس بدنه آن احتمالا از پلی کربنات خواهد بود. با توجه به این که Vivo Y90 دستگاهی ارزان قیمت است، فقط یک لنز دوربین روی آن قرار گرفته و خبری از حسگر اثر انگشت هم نیست.

بر اساس گزارشات قبلی، از اصلی‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به نمایشگر بزرگ، باتری پرظرفیت و قابلیت تشخیص چهره اشاره کرد. این گوشی نمایشگری ۶.۲۲ اینچی از نوع Halo FullView با رزولوشن +HD دارد.

image

Vivo Y90 همچنین یک باتری ۴۰۳۰ میلی آمپری دارد که البته احتمالا از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. پردازنده این محصول هلیو A22 است و همراه با ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. علاوه بر این، FunTouch OS 4.5 سیستم عامل پیشفرض این دستگاه خواهد بود که مبتنی بر اندروید ۸.۱ اوریو ساخته شده است.

در بخش تصویربرداری، دوربین عقب احتمالا سنسوری ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو سنسوری ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. ابعاد دستگاه هم به احتمال زیاد ۱۵۵.۱۱ در ۷۵.۰۹ در ۸.۲۸ میلی متر خواهد بود.

مدل پایه گوشی Vivo Y90 با ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگ حافظه داخلی قیمتی معادل ۱۰۰ دلار دارد. این قیمت‌گذاری مناسب موجب شده تا Y90 بتواند با دستگاه‌هایی مثل شیائومی ردمی 7A، ریل‌می C2 و گلکسی M10 سامسونگ رقابت کند. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت مدل ۳ + ۳۲ گیگ این دستگاه در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که قیمت این مدل می‌تواند چیزی حدود ۱۲۰ دلار باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)