خانهاخبار
اولین تصویر نمونه از دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی ردمی منتشر شد

اولین تصویر نمونه از دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی ردمی منتشر شد

شرکت ردمی با انتشار تصویر نمونه‌ای از دوربین 64 مگاپیکسلی جدید خود از عرضه قریب‌الوقوع تلفن هوشمندی با برخورداری از این لنز قدرتمند خبر داد.
۱۳۹۸/۴/۳۱

ردمی دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به‌زودی خبر مهمی را با طرفداران این شرکت به اشتراک خواهد گذاشت، و ساعاتی بعد تیزری برای رونمایی از دوربین ۶۴ پیکسلی موبایل این شرکت منتشر شد. اگر زمان‌بندی ردمی به درستی جلو برود، این شرکت می‌تواند با پشت سر گذاشتن Realme و سامسونگ به اولین شرکتی تبدیل شود که نخستین دوربین موبایل ۶۴ مگاپیکسلی دنیا را معرفی می‌کند.

این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو نمونه‌ای از تصاویر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خود را منتشر کرده است. اگرچه به لحاظ فنی ما به نسخه اوریجینال این تصویر دسترسی نداریم، ولی با نمونه زومی که از این تصویر نشان داده شده، جزئیات بی‌نظیری در نمای نزدیک این عکس دیده می‌شود.

پیش از این، سامسونگ و Realme اعلام کرده بودند که مشغول کار روی تلفن‌های هوشمندی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی هستند اما تاریخ عرضه این محصولات احتمالا به انتهای سال جاری میلادی موکول می‌شود. حالا با انتشار تیزر رسمی این دوربین قدرتمند و فوق العاده، ردمی این شانس را دارد تا با معرفی به‌موقع، از اولین تلفن هوشمند دنیا با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی کند.

شایعات مربوط به فعالیت ردمی روی این دوربین ۶۴ مگاپیکسلی از ابتدای ماه ژوئن آغاز شده بود. چندی قبل، عباراتی مثل 64MP UltraPixel mode و 64MP dual cameras هم در اپلیکیشن دوربین رابط کاربری MIUI رویت شده بود. بنابراین تقریبا همه می‌دانستند که ردمی مشغول کار روی چنین دوربینی است. این شرکت احتمالا در دوربین خود از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1 سامسونگ استفاده کرده است.

از زمانی که لو ویبینگ سکان هدایت ردمی را برعهده گرفته این کمپانی در مسیر بسیار مناسبی قرار گرفته است. تلفن‌های هوشمند ردمی K20 پرو و سری ردمی نوت 7 در چین و در سطح جهانی با استقبال خوبی مواجه شده‌اند که همگی به خاطر سیاست‌گذاری مناسب در بخش تعیین قیمت و استفاده از سخت‌افزارهای باکیفیت بوده است. اکنون با توجه به معرفی قریب‌الوقوع دستگاهی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، ظاهرا این شرکت هفته‌های شلوغی را پیش رو خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)