خانهاخبار
تصویر قاب محافط پیکسل 4 برش عجیبی در بالای خود دارد

تصویر قاب محافط پیکسل 4 برش عجیبی در بالای خود دارد

در تصویر جدیدی که از قاب محافظ صفحه پیکسل 4 منتشر شده، برش جالبی در سمت راست بالای صفحه دیده می‌شود که نسبتا بزرگ و بیضی-شکل است. اما این برش چه کاربردی می‌تواند داشته باشد؟
۱۳۹۸/۴/۳۱

دیروز در خبری به اطلاع شما رساندیم که اولین رندرهای مربوط به نسخه کوچک‌تر پیکسل ۴ بالاخره منتشر شد، اما حالا اکانت Ice Universe دو تصویر زنده جدید از چیزی را منتشر کرده که احتمالا قاب محافظ صفحه پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال است. ولی نکته جالبی که در این تصویر جدید به چشم می‌خورد، برشی در سمت راست بالای این محافظ صفحه است که شاید مربوط به قابلیتی در زمینه احراز هویت از طریق تشخیص چهره در اندروید Q باشد.

این برش بیضی-شکل که در سمت راست حفره بلندگو قرار گرفته می‌تواند مربوط به قابلیتی به نام Soli باشید که قبلا شایعاتی درباره استفاده از آن در پیکسل ۴ منتشر شده بود.

image

پروژه Soli سیستمی رادار-مبناست که قبلا از آن برای تشکیل نقشه حرکات کاربر، مثلا حرکات دست او، استفاده می‌شد. اما حالا این احتمال وجود دارد که با گذشت چهار سال از معرفی این فناوری، گوگل قابلیت‌ها و توانایی‌های آن را ارتقا داده باشد.

علاوه بر این، شنیده‌های دیگر از احتمال معرفی قابلیت جدیدی برای تشخیص چهره حکایت داشت که قرار بود راهکاری مشابه سیستم احراز هویت فیس آیدی اپل باشد.

image

البته در حال حاضر همه چیز صرفا بر پایه گمانه‌زنی گفته می‌شود و به این بستگی دارد که چقدر حاضرید برای پیکسل ۴ خیال‌پردازی کنید، اما دیر یا زود بالاخره مشخص می‌شود که این برش بیضی-شکل چه کاربردی دارد و چه قابلیتی را به تلفن هوشمند جدید گوگل اضافه می‌کند.

با وجود این که گوگل امسال در تصمیمی غافل‌گیرکننده خودش دست به رونمایی زودهنگام از طراحی بدنه پشتی پیکسل ۴ زد، اما طبیعی است که مشخصات فنی این دستگاه تا زمانی رونمایی رسمی در کنفرانس معرفی پیکسل ۴ از مجاری رسمی منتشر نشود. نسل چهارم تلفن‌های پیکسل احتمالا در ماه اکتبر امسال معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)