خانهاخبار
نام و تاریخ پخش فیلم‌ها و سریال‌های فاز چهارم دنیای مارول اعلام شد

نام و تاریخ پخش فیلم‌ها و سریال‌های فاز چهارم دنیای مارول اعلام شد

مارول دیشب در کامیک کان سن دیگو کنفرانس ویژه‌ای داشت که در آن از نام و تاریخ پخش فیلم‌ها و سریال‌های جدید خود پرده برداشت. فاز چهارم دنیای سینمایی مارول شامل 10 فیلم و سریال تازه و پرستاره است.
۱۳۹۸/۴/۳۱

مارول استودیو از فاز چهارم دنیای سینمایی این شرکت رونمایی کرد؛ فازی که شامل ۱۰ فیلم و سریال اختصاصی خواهد بود و سریال‌های آن از شبکه دیزنی+ پخش می‌شود. کوین فایگی مدیر این استودیو دیشب در پنل اختصاصی این شرکت در کامیک کان سن دیگو روی صحنه آمده و توضیحات قابل ملاحظه‌ای در خصوص فاز چهارم دنیای سینمایی مارول ارائه کرد.

image

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول شامل فیلم و سریال‌های زیر است: فیلم Black Widow اکران از ۱ مه ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)، سریال Falcon and the Winter Soldier پخش از پاییز ۱۳۹۹، فیلم The Eternals اکران از ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹)، فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings اکران از ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹)، سریال WandaVision پخش از بهار ۱۴۰۰، فیلم Doctor Strange and the Multiverse of Madness اکران از ۷ مه ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰)، سریال Loki پخش از بهار ۱۴۰۰، سریال What If پخش از تابستان ۱۴۰۰، سریال Hawkeye پخش از پاییز ۱۴۰۰ و فیلم Thor: Love and Thunder اکران از ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰).

image

فایگی در انتهای پنل مارول اعلام کرد که فیلم‌های جدیدی از سری Fantastic Four و X-Men هم در دست تولید قرار دارد، اما فعلا اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها اعلام نشد. خبر غافل‌گیرکننده انتهایی این بود که پروژه دیگری به نام Blade هم در دست ساخت است که بازیگر نقش اصلی آن ماهرشالا علی خواهد بود.

image

فاز بعدی دنیای سینمایی مارول ترکیبی از دنباله‌هایی مثل Doctor Strange and the Multiverse of Madness و Thor: Love and Thunder خواهد بود (که قبلا در خبری پیوستن تایکا وایتیتی به پروژه ثور را به اطلاع شما رسانده بودیم و حالا هم اعلام شد که ناتالی پورتمن قرار است به این فرنچایز برگردد) و پیش‌درآمدی مثل Black Widow را شامل می‌شود که ستارگانی همچون اسکارلت جوهانسن، ریچل وایس، فلورنس پیو و دیوید هاربر در آن ایفای نقش می‌کنند.

image

از سوی دیگر آثار جدیدی مثل The Eternals و Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings هم وجود دارند که مارول امیدوار است بتواند با پیاده‌سازی فرمول موفق فرنچایزهای خود مخاطبان را به سوی این فیلم‌ها جذب کند.

image

فیلم The Eternals روایت‌گر داستان گروهی از موجودات موسوم به ایترنال‌هاست که در آینده از قدرت‌های ماورایی خود برای محافظت از انسان‌ها استفاده می‌کنند. فایگی همچنین تایید کرد که ستارگان پرشماری از جمله ریچارد مدن، آنجلینا جولی، کمیل نانجیانی، سلما هایک و تیری هنری در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

image

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings با تمرکز بر کاراکتر کامیک Shang-Chi ساخته می‌شود که تمام عمر خود را صرف نابودی امپراتوری مجرمانه پدرش کرده است. فایگی در پنل مارول گفت که ضدقهرمان The Mandarin که در ابتدا قرار بود به فیلم Iron Man 3 برود، حالا قرار است در فیلم Shang-Chi حضور داشته باشد.

image

با این حال دنیای سینمایی مارول دیگر فقط به فیلم‌های سینمایی محدود نیست و برخی از این پروژه‌ها روانه سرویس استریم دیزنی+ خواهند شد. فایگی و تیم او در خصوص برخی از این پروژه‌ها توضیحات جالبی ارائه دادند. برای مثال سریال Loki قرار است به وقایعی بپردازد که پس از فرار لوکی همراه با تسراکت در سال ۲۰۱۲ رخ داد.

image

طبق اعلام فایگی و باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، فیلم‌ها و سریال‌های این استودیو ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر خواهند داشت. برای مثال داستان Falcon and the Winter Soldier درست پس از وقایع Avengers: Endgame آغاز می‌شود و سریال Hawkeye نیز به اتفاقاتی خواهد پرداخت این شخصیت در دوره رونین بودن سپری کرده است. از سوی دیگر ماجراهای سریال WandaVision مستقیما به داستان فیلم Doctor Strange 2 منجر می‌شود.

image

سریال ?What If هم سریالی انیمیشنی خواهد بود که در آن شاهد روایت‌های جایگزین در دنیای مارول هستیم. برای مثال چه می‌شد اگر لوکی چکش ثور را پیدا می‌کرد؟ در این پنل اعلام شد که شماری از بازیگران دنیای سینمایی مارول در این سریال هم حضور خواهند داشت.

image

در کنفرانس دیشب مارول پاسخ نسبتا مناسبی به این پرسش داده شد که پس از Avengers: Endgame و Spider-man: Far From Home چه اتفاقی برای این فرنچایز محبوب خواهد افتاد. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فاز جدید این دنیای کامیک باید منتظر کنفرانس D23 دیزنی بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)