خانهاخبار
ایرانسل «اپراتور برتر محور کسب‌وکار» در جشنواره فاوا شد

ایرانسل «اپراتور برتر محور کسب‌وکار» در جشنواره فاوا شد

ایرانسل در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان «اپراتور برتر محور توسعه کسب‌وکار در حوزه فاوا» برگزیده شد.
۱۳۹۸/۴/۳۰

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز، شنبه ۲۹ تیرماه ۱۳۹۸، همزمان با برگزاری سومین روز نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹، ایرانسل به عنوان اپراتور برتر در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) برگزیده شد و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را از محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کرد.

در این مراسم، علاوه بر وزیر ارتباطات، نیره پیروزبخت، مدیرعامل شرکت استاندارد، حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ستار هاشمی، سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز حضور داشتند.

این در حالی بود که هیچ اپراتور تلفن همراه دیگری مقامی در این جشنواره به دست نیاورد.

جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) با هدف شناسایی و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر فعالان بخش خصوصی این حوزه و ایجاد شور و نشاط علمی برگزار می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گفت: «رگولاتوری باید با جدیت پیگیر حضور و توجه همه اپراتورها و شرکت‌ها در جشنواره باشد.»

آذری جهرمی همچنین ادامه داد: «امسال برای شرکت‌هایی که در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت کردند، بسته‌های تشویقی در نظر گرفته‌ایم.»

در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محور توسعه کسب و کار، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات ایران در رتبه‌های بعدی این ارزیابی قرار گرفتند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)