خانهاخبار
با نسخه iOS بازی Fortnite مشکل دارید؟ راه حل اینجاست!

با نسخه iOS بازی Fortnite مشکل دارید؟ راه حل اینجاست!

اگر بعد از آپدیت به آخرین ورژن بازی فورتنایت با مشکل مواجه شده اید، راهکار ارائه شده در این مطلب را دنبال کنید.
۱۳۹۸/۴/۳۱

در روز چهارشنبه، آپدیت جدیدی از بازی فورتنایت با ورژن 9.40.1 عرضه شد که در آن، شاهد اضافه شدن اسلحه های جدید بودیم، اما افرادی که به این نسخه آپدیت کرده اند اغلب با مشکل مواجه شده اند.

مسئولان کمپانی Epic که به عنوان سازنده این بازی شناخته می شوند، در اکانت توییتر خود با ابزار اطلاع از مشکل به وجود آمده، از کاربران سیستم عامل iOS درخواست کرده اند که آپدیت جدید بازی Fortnite را روی آیفون یا آیپد خود نصب نکنند. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بدون اطلاع از این آگهی، آپدیت جدید را نصب کرده و با مشکل مواجه شده اید، مسئولان Epic توصیه کرده اند که یک مرتبه بازی Fortnite را از روی آيفون یا آيپد خود حذف کرده و مجددا آن را نصب کنید.

image

البته این مشکل هم اینک حل شده و بدون نگرانی، می توانید آپدیت جدید بازی فورتنایت را روی محصولات مبتنی بر سیستم عامل iOS خود نصب کنید.

برای حل مشکل به وجود آمده کافی است انگشت خود را روی آيکون بازی Fortnite نگه دارید تا نشانگر X روی آن ظاهر شود. حالا با ضربه زدن روی آن، می توانید بازی را پاک کرده و مجددا از اپ استور دانلود کنید. به این ترتیب مشکل به وجود آمده حل می شود.

از آنجا که اطلاعات این بازی روی سرورهای شرکت Epic ذخیره می شوند، لذا حذف و نصب مجدد آن هیچ گونه خللی در عملکرد بازی فورتنایت ایجاد نمی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

shah

۱۳۹۹/۳/۲۷
من وقتی وارد میشوم میخواهم وارد مرحله بشوم از برنامه میاد بیرون کمک کنید لطفا

Hhhh

۱۳۹۹/۱/۱۲
من پاک کردم و بعد دوباره نصب کردم فقط عکسش تغییر کرده و دوباره باید ۳ گیگ اپدیت بشه

علیرضا

۱۳۹۹/۱/۶
اکانت ساختم وارد شدم نمیاد فقط نوشته کانکت

محمد

۱۳۹۸/۸/۲
هنو مشکلش رفع نشده

وحید

۱۳۹۸/۴/۳۱
عجب راه حل پیچیده ای!!!! ???