خانهاخبار
اولین رندرهای نسخه کوچک‌تر پیکسل 4 منتشر شد

اولین رندرهای نسخه کوچک‌تر پیکسل 4 منتشر شد

با وجود این که مدت زمان نسبتا زیادی از انتشار رندرهای پیکسل 4 XL می‌گذرد، اما امروز بالاخره اولین رندرهای نسخه کوچک‌تر پیکسل 4 هم منتشر شد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
۱۳۹۸/۴/۳۰

ظاهرا به رسم هر ساله رندرهای نسخه بزرگ‌تر تلفن جدید پیکسل خیلی زودتر از نسخه کوچک‌تر آن منتشر می‌شود. پارسال تا روز ۳۰ اوت ۲۰۱۸ (یعنی حدود یک ماه مانده تا معرفی رسمی) خبری از رندرهای نسخه کوچک پیکسل ۳ نبود. ولی امروز اولین رندرهای نسخه عادی پیکسل ۴ منتشر شده...رندرهایی که خیلی شبیه پیکسل ۴ ایکس ال به نظر می‌رسد.

مرجعی که این رندرها را منتشر کرده OnLeaks است، بنابراین با اطمینان بالایی می‌توانیم بگوییم که این طراحی احتمالا همان طراحی نهایی موبایل جدید گوگل است. گفته می‌شود که نمایشگر این دستگاه ۵.۶ اینچ و ابعاد گوشی ۱۴۷ در ۶۸.۹ در ۸.۲ میلی متر است. البته اگر بیرون‌زدگی دوربین را حساب کنید، ضخامت پیکسل ۴ به ۹.۳ میلی متر می‌رسد. این ابعاد در کل کمی نسبت به پیکسل ۳ که اندازه آن ۱۴۵.۶ در ۶۸.۲ در ۷.۹ میلی متر بود افزایش پیدا کرده است.

image

در مجموع طراحی پیکسل ۴ تا حد زیاد شبیه پیکسل ۴ ایکس ال است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر کمتر شده، اما احتمالا هم‌اندازه با حاشیه‌های نسخه بزرگ‌تر این سری است. دوربین عقب همان طراحی مربعی را دارد و باز هم خبری از جک هدفون نیست.

در رابطه با نسخه‌های مختلف تلفن‌های پیکسل همواره این نگرانی وجود دارد که گوگل برخی از ویژگی‌های نسخه بزرگ‌تر را از روی نسخه کوچک‌تر حذف کند، اما امسال به نظر می‌رسد که حداقل از نظر طراحی تفاوت چندانی میان این دو نسخه وجود ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)