خانهاخبار
هوآوی پیش از عرضه میت 30 عناوین Cine Lens و Matrix Camera را ثبت کرد

هوآوی پیش از عرضه میت 30 عناوین Cine Lens و Matrix Camera را ثبت کرد

پرچمداران بعدی هوآوی حدود یک تا دو ماه دیگر تحت عنوان سری میت 30 وارد بازار می‌شوند، اما هوآوی به‌تازگی دو نشان تجاری Cine Lens و Matrix Camera را در اتحادیه اروپا ثبت کرده است. آیا این عناوین ارتباطی به دوربین میت 30 دارند؟
۱۳۹۸/۴/۳۰

همه ما منتظریم تا ببینیم پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی میت ۳۰ پرو چه چیز جدیدی در چنته دارد. این تلفن هوشمند در چند سال گذشته به طور مداوم فناوری دوربین خود را بهبود بخشیده و در بخش سخت‌افزار چه به لحاظ عملکردی و چه به لحاظ زیبایی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

حالا طبق جدیدترین اخبار، میت ۳۰ پرو قرار است ویژگی‌های جذابی در بخش دوربین خود داشته باشد. هوآوی به‌تازگی دو عنوان Cine-Lens و Camera Matrix را ثبت کرده است. هرچند به درستی نمی‌دانیم که عنوان دوم چه معنایی می‌تواند داشته باشد، اما اولی احتمالا حاکی از وجود لنز سینمایی است.

این دو نشان تجاری در تاریخ ۱۷ ژوئیه در دفتر مالکیت فکری اتحادیه اروپا ثبت شده. هوآوی در سال‌های اخیر دستاوردهای زیادی در زمینه دوربین تلفن‌های هوشمند خود داشته و در میت ۳۰ پرو هم انتظار داریم قابلیت‌های جذابی در بخش فیلمبرداری ارائه شود. از احتمالات ممکن این است که یکی از دوربین‌های میت ۳۰ پرو صرفا به فیلمبرداری اختصاص داده شود.

در توضیحات عنوان نخست آمده که در عکاسی سینمایی از لنزهای اپتیکال برای ضبط، بازتولید و پردازش صدا، تصویر و یا اطلاعات استفاده می‌شود. یک لنز واقعی سینمایی لنزی است که به طور خاص برای فیلمبرداری ساخته شده باشد.

image

با توجه به همکاری هوآوی و Leica ممکن است شاهد طراحی لنزی بهینه‌سازی‌شده برای فیلمبرداری باشیم. اگر هوآوی بتواند دستگاهی با قابلیت‌های فیلمبرداری برتر بسازد، مطمئنا بسیاری از مخاطبان را به سوی خود جلب خواهد کرد.

نشان تجاری دوم ممکن است اسم رسمی دوربین میت ۳۰ پرو باشد. Cinema Matrix بهترین عنوان برای توصیف دوربین مستطیلی میت ۳۰ است. در ریاضیات، ماتریس آرایه‌ای مستطیلی از کمیت‌هایی است که به عنوان یک موجودیت منفرد در ردیف‌ها و ستون‌ها نمایش داده می‌شوند.

در حال حاضر ما به طور دقیق نمی‌دانیم که میت ۳۰ پرو چند دوربین خواهد داشت، ولی اگر تصاویر افشایی این دستگاه واقعی باشد، در این چینش مستطیلی احتمالا چهار یا پنج دوربین قرار می‌گیرد. علاوه بر این، بعید است که میت ۳۰ پرو هم از همان دوربین زوم پریسکوپی استفاده کند که پی ۳۰ پرو با آن معرفی شد. اگر چنین اتفاقی بیفتد، تفاوت زیادی میان این دو پرچمدار وجود نخواهد داشت.

با این حال هنوز زمان زیادی تا عرضه میت ۳۰ باقی مانده و احتمالا تا ماه اکتبر که از این دستگاه رونمایی می‌شود، تلفن‌های هوشمند زیادی به بازار خواهند آمد.

شایعات حاکی از آن است که میت ۳۰ پرو نمایشگری فوق خمیده موسوم به Waterfall خواهد داشت که لبه‌های دو طرف دستگاه را بسیار زیبا می‌کند. علاوه بر این، با توجه به تصاویر قبلی، ناچ میت ۳۰ پرو احتمالا مشابه میت ۲۰ پرو خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد و احتمالا باید شاهد حضور یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی روی آن باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۴/۳۰
آقا خودت فهمیدی چی نوشتی . خط اول نوشتی همه ما منتظریم برای پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی میت 30 pro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۴/۳۰
این گوشی شاخ میشه، بَد شاخی هم میشه برا بقیه??