خانهاخبار
اولین تریلر سریال The Witcher توسط نتفلیکس منتشر شد

اولین تریلر سریال The Witcher توسط نتفلیکس منتشر شد

اولین تریلر از سریال موردانتظار The Witcher محصول شبکه نتفلیکس منتشر شد. داستان این سریال از روی مجموعه رمانی نوشته شده که پیش از این بازی‌های ویچر با الهام از آن ساخته شده بود.
۱۳۹۸/۴/۳۰

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار اولین تریلر از سریال The Witcher ساخته شبکه نتفلیکس در خلال کامیک کان سن دیگو منتشر شد تا نشان دهد که این دنیای فانتزی چه حالی و هوایی را برای مخاطبان به ارمغان خواهد آورد.

بر کسی پوشیده نیست که نتفلیکس با ساخت سریال The Witcher به دنبال این است که پا جای پای سریال محبوب Game of Thrones بگذارد. در این تریلر هم داستان جادویی شخصیت گرالت از ریویا را می‌بینیم که به همراه اطرافیان خود قصد دارد بر نیروهای شیطانی غلبه کند. در تریلر نخست این سریال صحنه‌هایی از جادوی سیاه، موجودات غول‌آسا و البته کشمکش‌های سیاسی را مشاهده می‌کنیم.

سریال ویچر بر اساس مجموعه رمانی به همین نام نوشته آندره ساپکوفسکیِ لهستانی ساخته می‌شود. پیش از این بازی محبوبی در سبک نقش آفرینی توسط استودیو CDPR ساخته شده بود که با اقبال عمومی و تحسین بسیاری از منتقدان روبرو شد. لورن اشمیت هیسریش که پیش از این با ساخت سریال‌هایی مثل The Umbrella Academy و The Defenders شناخته می‌شد، سازنده اصلی این مجموعه تلویزیونی خواهد بود. او قبلا در مصاحبه‌ای با EW اعلام کرده بود که ویچر از روی بازی‌های ویدیویی موجود ساخته نمی‌شود.

هنری کویل (سوپرمن دنیای سینمایی دی‌سی) در نقش گرالت، فریا الن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینفر و آنا شفر در نقش تریس در این سریال ایفای نقش خواهند کرد. انتظار می‌رود سریال The Witcher تا انتهای امسال از شبکه نتفلیکس پخش شود، اما هنوز تاریخ دقیقی برای پخش این سریال اعلام نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Mazaher

۱۳۹۸/۱۲/۱۵
یا شما خیلی عقبین یا ما خیلی جلو هستیم یا نه شما تریلر اشتباه گذاشتن این برای فصل اولشه که 8قسمته مل هم منتظر فصل دومشیم

احمد ذوقی

۱۳۹۸/۹/۳
سریال خوب و خوش ساختیه مشخصه تفاوتش واضحش با گات صحنه های تخیلی و فانتزی بیشتره

Masii

۱۳۹۸/۵/۲۵
اینطور که پیداس باید بتونه کمی از عطش گات رو بخوابونه فقط باید ببینیم اولش رو چجوری آغاز میکنه