خانهاخبار
فراری 812 اسپایدر ماه سپتامبر معرفی می‌شود؟

فراری 812 اسپایدر ماه سپتامبر معرفی می‌شود؟

شایعه‌ای جدید به اینترنت راه پیدا کرده که از معرفی فراری 812 اسپایدر در ماه سپتامبر خبر می‌دهد. فراری برای خریداران خود دعوتنامه ارسال کرده است.
۱۳۹۸/۴/۲۸

این احتمال وجود دارد که فراری 812 سوپرفست اسپایدر در آینده نزدیک معرفی شود چرا که اعضای Ferrari Chat، دعوتنامه برای مراسمی در اوایل سپتامبر را دریافت کرده‌اند. بر اساس این دعوتنامه، مراسم‌هایی در تاریخ 2 و 8 سپتامبر برگزار می‌شود که در آن شاهد حضور خودروهای کانورتیبل خواهیم بود. این دعوتنامه برای خریداران در ایالات متحده آمریکا ارسال نشده و با توجه به این موضوع، احتمالا این خودرو در این کشور در تاریخ دیگری معرفی می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات رسمی در رابطه با فراری 812 سوپرفست اسپایدر در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است؛ با این حال در نوامبر سال گذشته میلادی شایعات به این خودرو اشاره کرده بودند. با توجه به این موضوع که فراری قصد دارد این خودرو را در معرض دید افراد زیادی قرار دهد، احتمالا میزان تولید آن بیشتر از فراری F12 Berlinetta باشد. این خودرو تنها در 10 نسخه در  ایالات متحده آمریکا به فروش رسید.

image

در سال 2017 شاهد رونمایی از فراری 812 سوپرفست به عنوان جایگزین فراری F12berlinetta و F12tdf بودیم. این خودروی جذاب به یک موتور 12 سیلندر با حجم 6.5 لیتر مجهز شده که قدرتی برابر با 789 اسب بخار و گشتاوری برابر با 718 نیوتن متر تولید می‌کند. سرعت فراری 812 سوپرفست در مدت زمان 2.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودروی ایتالیایی برابر با 340 کیلومتر بر ساعت است. نسخه اسپایدر این خودرو در مقایسه با نمونه کوپه آن، وزن بیشتری خواهد داشت.

در حال حاضر فراری از پلتفرم 812 سوپرفست برای توسعه خودروهای Monza SP1 و SP2 استفاده کرده است. این خودروها به موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری مجهز شده‌اند که قدرتی برابر با 809 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. شتاب این محصولات برابر با 2.9 ثانیه بوده که تفاوتی با فراری 812 سوپرفست ندارد. باید منتظر ماند و دید فراری چه تغییراتی در مدل اسپایدر این خودروی اسپرت اعمال می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)