خانهاخبار
ساعت هوشمند Huami Amazfit GTR معرفی شد

ساعت هوشمند Huami Amazfit GTR معرفی شد

ساعت هوشمند جدید شرکت Huami با نام Amazfit GTR در دو اندازه 47 و 42 میلی متری معرفی شد. قیمت مدل‌های مختلف از این دستگاه از 120 دلار آغاز می‌شود.
۱۳۹۸/۴/۲۸

شرکت Huami از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Amazfit GTR رونمایی کرد. این دستگاه در دو اندازه ۴۲ و ۴۷ میلی متری به بازار می‌آید و دارای استاندارد 5ATM برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است.

مدل ۴۷ میلی متری این دستگاه نمایشگری ۱.۳۹ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل دارد. مدل ۴۲ میلی متری نمایشگری ۱.۲ اینچی باز هم از نوع AMOLED دارد که رزولوشن آن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل است. تراکم پیکسل هر دو دستگاه ۳۲۶ پیکسل بر اینچ است و پوشش AF و گوریلا گلس ۳ دارند.

image

ابعاد مدل ۴۷ میلی متری این ساعت ۴۷.۲ در ۴۷.۲ در ۱۰.۷۵ میلی متر و وزن آن در مدل آلومینیومی ۳۶، در مدل استیل ضدزنگ ۴۸ و در مدل تیتانیومی ۴۰ گرم است. این دستگاه یک باتری ۴۱۰ میلی آمپری از نوع لیتیوم پلیمر دارد که در حالت استفاده عادی می‌تواند تا ۲۴ روز و در حالت Basic Mode تا ۷۴ روز دوام بیاورد.

ابعاد مدل ۴۲ میلی متری Amazfit GTR برابر ۴۲.۶ در ۴۲.۶ در ۹.۲ میلی متر و وزن آن ۲۵.۵ گرم است. ظرفیت باتری این دستگاه ۱۹۵ میلی آمپر اما از همان نوع لیتیوم پلیمری است و می‌تواند تا ۱۲ روز در حالت عادی و تا ۳۴ روز در حالت Basic Mode دوام بیاورد.

image

ساعت هوشمند Amazfit GTR با دستگاه‌هایی سازگار است که به اندروید ۵ یا بالاتر و یا iOS 10 یا بالاتر مجهز هستند. این ساعت برای ارتباط با تلفن‌های هوشمند از بلوتوث ۵ استفاده می‌کند، و فناوری‌های دیگری مثل جی‌پی‌اس، NFC و GLONASS هم دارد.

ساعت Huami Amazfit GTR برای تشخیص ۲۴ ساعته ضربان قلب از سنسور اپتیکال BioTracker PPG استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین به سنسورهای دیگری مثل سنسور شتاب‌سنجِ ۶ محوره، سنسور خازنی، سنسور نور محیطی، سنسور ژئومغناطیسیِ ۳ محوره و سنسور فشار هوا مجهز است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توانیم به قابلیت پیگیری وضعیت خواب و ویژگی‌های نظارت بر سلامتی اشاره کنیم.

image

شرکت Huami نسخه‌ای ۴۷ میلی متری از این محصول را با طرح ویژه شخصیت آیرون من از دنیای مارول ساخته که بندی قرمز، بدنه‌ای طلایی و حاشیه‌های سرامیکی دارد.

image

قیمت و رنگ‌های ساعت هوشمند Huami Amazfit GTR

image
  • Amazfit GTR نسخه ۴۲ میلی متری استاندارد: ۱۲۰ دلار با بندهای مشکی، صورتی و سفید
  • Amazfit GTR نسخه ۴۲ میلی متری ویژه: ۱۴۵ دلار با بند چرمی
  • Amazfit GTR نسخه ۴۷ میلی متری با بدنه استیل ضدزنگ و آلومینیومی: ۱۴۵ دلار
  • Amazfit GTR نسخه ۴۷ میلی متری با بدنه تیتانیومی و مدل ویژه آیرون من: ۲۰۳ دلار

این دستگاه هم‌اکنون در کشور چین روانه بازار شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)