خانهاخبار
مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 43 مدل 2020 رسما معرفی شد

مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 43 مدل 2020 رسما معرفی شد

مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 43 مدل 2020 از راه رسید. این کراس‌اوور آلمانی به موتور 385 اسب بخاری مجهز شده است.
۱۳۹۸/۴/۲۸

در اوایل سال جاری میلادی شاهد رونمایی از نسخه فیس لیفت مرسدس بنز کلاس GLC بودیم. این محصول در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس در معرض دید عموم قرار گرفت. یک ماه پس از آن، GLC کوپه در نمایشگاه خودروی نیویورک به همراه AMG GLC 63 معرفی شد. در ماه ژوئن گزارشی به اینترنت راه پیدا کرد که خبر از حذف خودروی مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 43 مدل 2020 از خط تولید این شرکت آلمانی می‌داد. امروز مرسدس بنز با معرفی این خودرو در مدل استاندارد و کوپه نشان داد که شایعات حقیقت نداشتند.

این خودرو مانند نمونه استاندارد خود تغییرات کمی را در مقایسه با نسخه قبلی تجربه کرده که برای مثال می‌توان به جلو پنجره جدید و چراغ‌های جدید اشاره کرد. در بخش پشتی نیز با سپر جدید و همچنین چراغ‌های بروز شده روبه‌رو هستیم. حضور چهار خروجی اگزوز در بخش پشتی، آن را از مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 63 متمایز می‌کند. در کابین این خودرو شاهد تغییرات اعمال شده در نمونه استاندارد آن هستیم. تریم‌های این خودرو بروزرسانی شدند و همچنین مرسدس بنز برای آن فرمان جدیدی را در نظر گرفته است.

image

مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 43 مدل 2020 به سیستم سرگرمی و اطلاعات MBUX مجهز شده که در جدیدترین خودروهای آن مورد استفاده قرار گرفته است. در مرکز داشبورد یک نمایشگر 10.25 اینچی به چشم می‌خورد و کیلومترشمار دیجیتال آن نیز از یک صفحه نمایش 12.3 اینچی بهره می‌برد. این خودروی آلمانی به یک موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری با توربوشارژر دوقلو مجهز شده که قدرت تولیدی آن توسط گیربکس 9 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 43 مدل 2020 از سیستم چهار چرخ محرک 4Matic بهره می‌برد.

image

موتور مورد استفاده در این خودرو قادر به تولید 385 اسب بخار قدرت بوده که در مقایسه با نسل گذشته، افزایشی 23 اسب بخاری را تجربه کرده است. لازم به ذکر است؛ مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 63 به یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری با توربوشارژر دوقلو مجهز شده است. سرعت محصول جدید این شرکت آلمانی در مدت زمان 4.7 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این کراس‌اوور منتشر نشده است؛ با این حال مرسدس بنز اعلام کرده تا قبل از پایان سال جاری میلادی این خودرو در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)