خانهاخبار
تصویر نسخه طلایی ردمی K20 پرو منتشر شد

تصویر نسخه طلایی ردمی K20 پرو منتشر شد

طبق گزارشات به‌زودی قرار است نسخه‌ای طلایی از تلفن هوشمند ردمی K20 پرو منتشر شود که احتمالا قیمتی 7 هزار دلاری خواهد داشت. اکنون تصویر این دستگاه منتشر شده است.
۱۳۹۸/۴/۲۷

اگر ردمی K20 پرو را به عنوان یکی از بهترین محصولات بازار در نظر بگیریم، آن قدرها غلو نکرده‌ایم. این دستگاه نمونه بسیار مناسبی است که نشان می‌دهد قیمت‌گذاری صحیح تلفن‌های هوشمند چقدر می‌تواند مهم باشد. ردمی K20 پرو موبایلی شایان تحسین است که مشکلات بسیار کمی دارد. از این رو، طبیعی است که شیائومی و ردمی بخواهند تاکید زیادی روی شاخصه‌های این دستگاه داشته باشند.

این شرکت روز گذشته از تصویر تبلیغاتی جدیدی برای رونمایی از مدل طلایی ردمی K20 پرو رونمایی کرد. طبق گزارشات، ردمی مشغول تولید نسخه‌ای محدود و ویژه از K20 پرو با رنگ و طرح طلایی است.

گفته می‌شود که این دستگاه قرار است در هند به قیمت ۷ هزار دلار به فروش برسد. در حال حاضر مشخص نیست که ردمی می‌خواهد از چه نوع طلایی در این موبایل استفاده کند، اما مطمئنا کاربران عادی طرفدار دستگاهی با این قیمت نخواهند بود.

ردمی K20 پرو طلایی مشخصاتی مشابه مدل عادی این گوشی دارد. بنابراین تنها فاکتوری که باعث افزایش شدید قیمت این دستگاه شده همان طلاست. این دستگاه در مقایسه با نسخه‌های طلایی و لوکس تلفن‌های هوشمند سایر برندها جذاب‌تر به نظر می‌رسد، ولی خرید آن برای کاربران عادی توجیه منطقی ندارد. با این حال حتما بازار هدف خاصی وجود دارد که شرکت‌ها همچنان به تولید این تلفن‌های گران‌قیمت و ویژه ادامه می‌دهند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیر0011

۱۳۹۸/۴/۲۸
کدوم احمقی میاد به بنجل چینی 7 هزار دلار بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟