خانهاخبار
فرصت خرید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل و شرکت در جشنواره‌ تابستانی را از دست ندهید!

فرصت خرید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل و شرکت در جشنواره‌ تابستانی را از دست ندهید!

شاتل را همه‌ی ما با سرویس اینترنت‌ خانگی آن می‌شناسیم، اما مدتی است که شاتل وارد حوزه‌ی سیم‌کارت‌های موبایل شده و به عرضه‌ی سیم کارت پرداخته است. حالا شاتل موبایل در کنار اپراتورهای ایرانسل و همراه اول، جزو انتخاب‌های مشترکینی بوده که به اینترنت پرسرعت و طرح‌های جذاب علاقه دارند. با شرکت در کمپین تابستانی شاتل موبایل، شانس میلیونر شدن خود را امتحان کنید! در این مطلب به جزئیات کمپین‌های تابستانی شاتل موبایل پرداخته‌ایم.
۱۳۹۸/۴/۲۵

اگر سیم‌کارت‌های شاتل موبایل را هنوز نمی‌شناسید باید بگوییم که شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G است که با پیش شماره 0998 و کد یک به بازار عرضه شده‌ است. وسعت پوشش سیم‌کارت‌های شاتل موبایل همانند اپراتورهای اصلی مانند ایرانسل و همراه اول بوده و حتی در بعضی مناطق از این دو اپراتور نیز برتر است. 

اما شاید این سوال برای شما پیش آید که چگونه و با چه بسته‌های آغازینی می‌توان سیم‌کارت‌های شاتل موبایل را خریداری کرد؟ شاتل موبایل سه بسته‌ی آغازین را برای خرید سیم کارت قرار داده است که در زیر مشاهده می‌کنید:

image

بدین ترتیب شما با پرداخت ۳۰ هزار تومان می‌توانید سیم‌کارت شاتل موبایل با بسته‌ی آغازین اینترنت ۴.۵ گیگابایتی و یک ماه پیامک نامحدود و همچنین ۱۰۰ دقیقه مکالمه‌ی برون شهری و مزایایی نظیر اشتراک شش ماهه مجله همشهری داستان، اشتراک یک ماهه نماوا برای مشاهده سریال‌های روز و با شانس شرکت در جشنواره‌ی تابستانی شاتل موبایل، خریداری کنید.

image

 

اما اگر دوست دارید بدانید بعد از خرید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل چگونه در جشنواره‌‌ی تابستانی آن شرکت کرده و شانس میلیونر شدن داشته باشید، بهتر است نگاهی به طرح تابستانی شاتل‌موبایل بیندازیم. 

طرح اول: ۱۰ برابری شو!

در طرح ۱۰ برابری شو، هر خرید شارژ و یا بسته اینترنت همراه برای سیم‌کارت شاتل موبایل، در یک قرعه‌کشی که هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود شرکت داده خواهد شد. جایزه این قرعه‌کشی در هر نوبت و برای ۱۰ نفر، مبلغی معادل ۱۰ برابر میزان شارژ یا بسته‌ای است که در آن خرید از شاتل موبایل تهیه شده است. گفتنی است، تمامی خریدهای شما از ۳ تیر تا ۲۴ شهریور ۹۸ به طور جداگانه و در بازه‌های زمانی دو هفته‌ای ثبت و در قرعه‌کشی ۱۰ برابری شوی شاتل موبایل شرکت داده خواهند شد. به یاد داشته باشید تعداد خریدهای بیشتر، شانس شما را در قرعه‌کشی افزایش داده و شما متناسب با میزان شارژ یا بسته خریداری شده در آن خرید، ۱۰ برابر جایزه دریافت خواهید کرد. برای مشاهده روش های خرید شارژ و بسته‌های سیم‌کارت‌های شاتل موبایل اینجا را کلیک کنید.

طرح دوم: میلیونر شو!

در طرح میلیونر شو، تمامی مشترکین قدیمی و جدید شاتل موبایل، بر اساس جدول زیر امتیاز کسب کرده و هر دو هفته یکبار با برگزاری یک قرعه‌کشی از شاتل موبایل جایزه میلیونی دریافت می‌کنند. در قرعه‌کشی میلیونر شو، شما می‌توانید برنده خوش شانس ۱۰ میلیون ریال هدیه باشید. لازم به ذکر است که فرصت کسب امتیاز در این قرعه‌کشی‌ها از ۱۰ تیر تا ۳۱ شهریور بوده و قرعه‌کشی آن هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود. لازم به ذکر است، تنها مکالمه خارج‌شبکه خروجی و اینترنت مصرفی از طریق بسته‌های خریداری شده (و نه هدیه) یا مصرف به صورت تعرفه آزاد مشمول کسب امتیاز در این قرعه‌کشی می‌شود. همچنین برای امتیاز مربوط به مصرف اینترنت، هدیه شاتل موبایل پلاس بسته‌های اینترنت شاتل موبایل که توسط مشترک خریداری شده باشند نیز مشمول کسب امتیاز این قرعه‌کشی می‌شود.

طرح سوم: مقرون به صرفه‌ترین شو!

تا پیش از این شاتل موبایل با عرضه اقتصادی‌ترین تعرفه‌های مکالمه و پیامک داخل و خارج شبکه، بسته‌های ترکیبی، سرویس نوآورانه انتقال‌مانده بسته اینترنت به دوره بعد و تعرفه ویژه مصرف آزاد، تلاش کرده بود مقرون‌به‌صرفه‌ترین خدمات ارتباطی تلفن همراه را به مشترکین خود ارائه کند و در این راستا به تازگی اقدام به معرفی بسته‌های اینترنت مبتنی بر موقعیت «شاتل موبایل پلاس» برای اولین بار در ایران کرده بود. شاتل موبایل پلاس، سرویس جدید و نوآورانه شاتل موبایل است که بر اساس آن تمامی مشترکین سیم‌کارت‌‌های این اپراتور تلفن همراه می‌توانند با حضور در صدها شهر و دهستان کشور که علامت «+» روی گوشی تلفن همراه آنان و درکنار نام Shatel Mobile به عنوان سرویس‌دهنده‌ی خدمات سیم‌کارت نمایش داده می‌شود، از بسته‌های اینترنت مقرون‌به‌صرفه شاتل موبایل پلاس استفاده کنند.

image

 

پس فرصت امتحان سیم‌کارت‌های شاتل موبایل و شرکت در جشنواره‌ی تابستانی آن را از دست ندهید، برای خرید سیم‌کارت شاتل موبایل از این لینک می‌توانید اقدام کنید. فراموش نکنید که ارسال سیم‌کارت رایگان و تحویل آن درب منزل شما خواهد بود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)