خانهاخبار
گلکسی نوت 10 با پردازنده اگزینوس دوباره در گیک‌بنچ رویت شد

گلکسی نوت 10 با پردازنده اگزینوس دوباره در گیک‌بنچ رویت شد

کمتر از یک ماه تا معرفی گلکسی نوت 10 باقی مانده، اما دوباره شاهد حضور گلکسی نوت 10 با پردازنده اگزینوس در بنچمارک سرویس گیک‌بنچ هستیم. این بار امتیاز این دستگاه بیشتر شده است.
۱۳۹۸/۴/۲۶

گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ حدود یک ماه دیگر در تاریخ ۱۶ مرداد معرفی می‌شود ولی به‌تازگی بنچمارک جدیدی از این دستگاه در سرویس گیک‌بنچ رویت شده است. شماره مدل این گوشی SM-970F است و از پردازنده اگزینوس ۹۸۲۵ به همراه ۸ گیگ رم استفاده می‌کند.

این اولین باری نیست که گذر گلکسی نوت ۱۰ به گیک‌بنچ می‌افتد. چون بنچمارک این دستگاه با همین پردازنده و همین مقدار رم حدود یک ماه پیش با شماره مدل SM-N976B در گیک‌بنچ رویت شده بود.

image

با این حال SM-970F نسبت به SM-N976B از گیک‌بنچ امتیاز بیشتری گرفته که این می‌تواند نشان از پیشرفت‌های نرم‌افزاری و بهینه‌سازی‌های سیستم باشد.

گلکسی نوت ۱۰ مدل دیگری با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ هم دارد که با شماره SM-N976V و ۱۲ گیگ رم در گیک‌بنچ رویت شده است. این گوشی در بخش تک‌هسته‌ای امتیازی کمتر از SM-970F گرفته ولی در بخش چندهسته‌ای موفق به کسب امتیاز بیشتری شده است.

image

سامسونگ این دستگاه‌ها را احتمالا با نام‌های گلکسی نوت ۱۰، نوت ۱۰ پلاس و نوت ۱۰ فایو جی اول مرداد معرفی می‌کند. نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس طراحی مشابهی دارند، ولی نمایشگر مدل پلاس بزرگ‌تر است. علاوه بر این، در مدل پلاس سنسور ToF و احتمالا باتری بزرگ‌تری قرار داده شده است.

نوت ۱۰ احتمالا قیمتی معادل ۱۱۲۵ دلار و نوت ۱۰ پلاس قیمتی معادل ۱۲۹۵ دلار خواهد داشت. ظرفیت داخلی هر دو دستگاه از ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود ولی هیچ کدام جک هدفون ندارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Lpl

۱۳۹۸/۴/۳۰
:/

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۴/۲۶
این میخواد با میت‌۳۰ رقابت کنه?
هر دو هم زیبا و فریبا هستند?
خوش به حال اونی که یکی از این دو را داشته باشه(یکی هم برا همسرش بگیره منتها قایم کنه تا سرِ فرصت سورپرایزش کنه? اشک شوق توو چشاش جمع میشه.. وای مرسی کامبیز??‍♂️ کامبیز امشب غذای مورد علاقه‌تو پختم? برات تاس‌کباب پختم با خیارشور و دوغ‌بدون‌گاز..
راستی کامبیز رجیستری شده؟؟؟ ننداخته باشن بهت? تو یه ذره مشنگ هم هستی آخه?
کامبیز شوخی?