خانهاخبار
تصاویر تازه‌ای از حالت Ambient Mode در گوگل اسیستنت منتشر شد

تصاویر تازه‌ای از حالت Ambient Mode در گوگل اسیستنت منتشر شد

وقتی موبایل پیکسل خود را به صورت بیسیم به شارژر وصل می‌کنید، رابط کاربری خاصی فعال می‌شود. این رابط به‌زودی قرار است با حالتی موسوم به Ambient Mode جایگزین شود. اکنون تصاویر تازه‌ای از این حالت منتشر شده است.
۱۳۹۸/۴/۲۶

وبسایت 9to5Google چند وقت پیش در خبری اعلام کرد که قرار است آپدیتی برای تلفن‌های پیکسل منتشر شود که وقتی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال در حالت شارژ بیسیم قرار دارند قابلیت تازه‌ای را برای این دستگاه‌ها به ارمغان می‌آورد. اکنون برخی از صفحات و عناصر رابط جدید این قابلیت منتشر شده که اطلاعات خوبی را درباره نحوه عملکرد آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

آن طور که وبسایت 9to5Google آزمایش کرده، ساعت زنده در گوشه سمت چپ و دمای هوا در مقابل آن یعنی در گوشه سمت راست قرار می‌گیرد. در پایین صفحه لوگوی گوگل اسیستنت دیده می‌شود که نشان می‌دهد دستیار گوگل همواره در اختیار شماست. علاوه بر این، رنگ پس‌زمینه دستگاه کاملا سیاه نیست و با تغییرات ساعت شبانه روز از طیف‌های روشن‌تر به سمت طیف‌های تیره‌تر تغییر می‌کند.

رابط دیگری که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، احتمالا رابط ثانویه‌ای باشد که فرمان‌های پیشنهادی و کنترل‌های موزیک را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت کنترل‌های موزیک از کاربر می‌خواهد سرویس موسیقی مورد نظرش را انتخاب کند.

ویجت‌هایی که از کنترل‌های موزیک تبعیت می‌کنند محتوای خود را از زبانه Updates در اپلیکیشن Google می‌گیرند. شما می‌توانید این گزینه‌ها را با فرمان‌های صوتی یا از طریق تاچ انتخاب کنید.

این رابط هنوز در حال توسعه و تغییر است، اما اکنون بهتر می‌دانیم که امکانات و ویژگی‌های آن شامل چه چیزهایی است. قابلیت Ambient Mode قرار است جایگزین رابط فعلی Pixel Stand شود.

یکی از مواردی که هنوز مشخص نیست در این حالت وجود داشته باشد این است که نمی‌دانیم با انجام کارهای مختلف مثل کم کردن نور صفحه یا زمانی که می‌خواهید از پیش‌بینی وضع هوا آگاه شوید، بازخوردهای دیداری هم برای شما به نمایش در می‌آید یا نه.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)